今日超悶..........
只好講D例外野~~~
最近聽左一首歌,
叫學會,
楊丞琳唱既,
雖然我唔係love佢,
但不得不承認一個事實—佢同賀小美真係好match!!!!
當然,小美同Hebe都相當唔錯~~~
好喇!講返首歌,
真係好好聽!!!~感動!!!!
係換換愛的番外篇,
http://hk.youtube.com/watch?v=3vRq8_vw-rA
咩係番外篇?
講真,我都唔知~~~
不過超正!!!~~好感動~~~
有睇換換愛就知嫁啦~~~
冇睇我就極力推薦你睇,
因為一開始就好搞笑,
中間就好sweet,
最後就好感動!!!(雖然我冇哭,但聽講好多人都哭了!!!)
其實換換愛不算是小美做最好的劇,
但都鐵定入三甲,
換換愛,惡魔在身邊,鬥牛要不要
連我自己都分唔到邊個係第一,邊個係第二,邊個係第三,
其實每個人的想法都不一樣,
之前我就覺得第一係惡魔,第二係換換愛,第三係鬥牛,
但最近重睇返鬥牛,(順便一提,係華娛衛視7:00pm有得睇,星期一至五,上星期五先開始播~~)
原來真係好搞笑!!!
好笑之外,D感情好真摰!!!
仲有D對白超經典的~~~
所以依家又唔知邊個係第一好,
好難選!!!
算啦~就3個都第一好了!!!(嘻嘻~~)
好快就有鬥牛睇了~~~~期待著......
分類: 未分類 |