剛剛先係時代廣場到返黎,
去攞對鞋,
3:20先返到咋,
咁快就寫blog,
係咪好勤力呢?
哈哈~~~~~
今日依舊都係好無聊,
所以都冇咩野講......
昨日睇左華娛係7:00-9:00做既鬥牛,
雖然睇過,
但係咁既好戲,
睇多幾次都係咁好睇!!!~
係賀小美的後援會到竟然有人睇過6,7次lo~~
勁無奈!!!
不過都超佩服佢呀~~~
昨日睇到沈若赫(賀軍翔飾)約伊勝雪(Hebe飾)去zero up,
沈若赫講左D好sweet既話黎 琳 伊勝雪,
就想逼勝雪交出地十三街的土地權!!!(好緊張呀~~~)
之後若赫唔忍心,
就走左先,
點知比若赫的仇家脅持左勝雪,
若赫知道左就返返去,
講: 我的女人,只我自己可以欺負,如果有其他人想動她,要先問過我!!!(好man!!!)
之後D仇家就要若赫企係到比佢地打,(好慘~~)
若赫當然要照做......
比佢地打得好傷,
之後既劇情超sweet,
想睇就自己上網睇啦!!!
唔講咁多啦~~~聽日再講啦!!!
分類: 未分類 |