今日真係好倒楣!!!
同左呀媽去街,
仲去食Pizza Hut,
點知食食下,
肚就超痛,
哇~~~真係攞命!!!
我未過咁痛過~~~
而且又係街,
真係好麻煩!!!
好彩係太古城,
要搵廁所都易D,
唔係就死硬!!!
我去左,
出到黎,仲係好痛,
就諗住返屋企啦!
點知呀媽佢話要買野,
我就自己返去,
我記得 尖子攻略 個 A神 試過因為M痛而暈低,
我真係好驚好似佢咁,
因為真係好痛!!!
同呀媽分手時,佢鐘要話:
小心唔好真係暈低呀!!!
唉~~~承你貴言啦~~~
你句話就係 「貴」 啦!!!
短短10分鐘既路程,
就好似10萬年咁長~~(唔係作緊文,係本人既親身經歷呢!!)
有好幾次我都停左落黎,
真係好痛~~
天呀!!!求求你救救我啦~~~
我有想過係高處跳落去死左去算~~
點解要我受D咁苦?
真係可以列入十大酷刑!!!
當然,我冇跳~~~
我又想過不如「折」架的士啦~~~
唉......雖然我有bring wallet,
但裡面1蚊都冇.......只係得8達通........
有幾次,當我以為我真的活不過來時,
他總會出現,
把我從黑暗中拯救出來,
帶我到幸福的天堂,
這個人,
一直都沒有出現,
也許他只我幻想中的白馬王子,
但對他,
我一直都沒有抱著任何期待,
因為我知道,
即使他會出現,
也不會是短時間內的事,
我也只有等,等,等........
我感到天昏地暗,
我真係以為自己死硬,
我看到的景物和天空都係連埋係一齊的,
我差D就忍唔住啦!!!
好彩~~~終於返到屋企!!!
返到屋企,食左藥,
就好返好多啦!!!
呀~~~今次真係大難不死呀!!!
聽日就係水運會啦!!!
因為某些原因,
所以唔參加得,
一年一度的水運會咁就冇左,
真係可惜可惜........
分類: 未分類 |