MayBe_Tina : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1340 
每當我以為只要伸手就可抓緊他 卻一次又一次的撲空......
賀軍翔 林宥嘉

這兩個在我的偶像排行榜裡佔據著重要的位置的人。

兩個人的相遇。是丘比特的錯配? 還是愛神的祝福?
我只知道第一次是偶然,
第二次是必然,
第三次是命中註定........
我 的 資 料

暱稱: ◆獨愛~宥嘉。翔琳 ○愛~敏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
放羊的星星
林宥嘉迷宮香港巡迴演...
對宥嘉的感覺~~~
twilight 好好睇!!!
好耐冇寫blog.......
日 誌 分 類
全部 (35)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 1340
RSS Feed
2008 年 10 月 4 日  星期六   微雨
水運會 鬱悶

上星期四係水運會,

之前都講過,

冇得參加........

我地去左維園,

then就坐左係看台到,

比賽未開始,

就有D人(男女都有)跳左落水游下,

因為我地係對住個大池(50m),

所以只係見到D高Form既師兄師姐游,

Form1大部分都係參加25m,

所以係大池既後面既細池(25m)游,

本來看台同細池既距離就唔近,

仲要有幾碌柱阻住,

我地一D都睇唔到,

想同Heidi打下氣都唔得!!!

我好無聊咁坐左5粒幾鐘,

一直等,一直等,

仲同芒果蓮和水晶玩左歌名接龍,

哈哈~~~又同佢地鬥講家好月圓D角色!!!

哈哈!!!!太好笑啦~~~我連凌至信幫過接生既生水嬸都講埋!!!

記憶力唔錯吧?

之後我地就去左M記食lunch,

仲傾得好開心tim!!!

 

今日去左蔡太(你唔識嫁啦!)到補習,

唉!!~~我作文得67分咋!!!(都ok嫁la,我最高都係70分)

仲要輸左比人tim!

算啦!!!努力D~~~下次一定要攞第一!!!

攞番個印仔!!!

哇~~~今日又寫左成45個生字!!!

真係攞命!!!唔好殺左我?

不過要堅持落去呀!!!

唔想係聖保羅墊低就要努力D!!!~~~

加油呀!!!天拿水!!!

 

最近真係迷上左命中呢!!!

愛到不能自拔!!!

呀~~~喬欣 同 小天,

你地到底有咩魔力?

可以迷到台灣一半既人?(加埋我!!!)

我好似愈來愈鐘意喬欣.......

好令........

Stop!!!我鐘意既係宥嘉同小美!!!~~~

但加多個喬欣都唔過分呀.......

如果係,版面又要改改........

今日知道左小美冇入圍金鐘獎,

都有D down.......不過冇所謂啦!!!

再+油ma!!!

雖然小美係鬥牛同換換愛都做得好好,

鬥牛好cool好帥,換換愛好可愛好搞笑!!!

但都冇計.......

下年都黎吧!!!

 

哇~~~D行情真係滿曬!!!

星期一放完學就要去海公,

玩到12點左右就返家,

星期二就去荃灣BBQ!!!

同麗華姐姐佢地成家人去呢!!!

好期待呀~~~~

一玩就玩成日,

邊有時間做功課同溫書?

星期三好似有Dictation呢!!!

唉....唔好唔合格就好!!!

我又要加油啦.......

加油!陳欣怡!!!(哈哈~~~)

sor~睇得命中太多!!!

應該係......

加油!王天敏........


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 35 | »