上星期四係水運會,
之前都講過,
冇得參加........
我地去左維園,
then就坐左係看台到,
比賽未開始,
就有D人(男女都有)跳左落水游下,
因為我地係對住個大池(50m),
所以只係見到D高Form既師兄師姐游,
Form1大部分都係參加25m,
所以係大池既後面既細池(25m)游,
本來看台同細池既距離就唔近,
仲要有幾碌柱阻住,
我地一D都睇唔到,
想同Heidi打下氣都唔得!!!
我好無聊咁坐左5粒幾鐘,
一直等,一直等,
仲同芒果蓮和水晶玩左歌名接龍,
哈哈~~~又同佢地鬥講家好月圓D角色!!!
哈哈!!!!太好笑啦~~~我連凌至信幫過接生既生水嬸都講埋!!!
記憶力唔錯吧?
之後我地就去左M記食lunch,
仲傾得好開心tim!!!
今日去左蔡太(你唔識嫁啦!)到補習,
唉!!~~我作文得67分咋!!!(都ok嫁la,我最高都係70分)
仲要輸左比人tim!
算啦!!!努力D~~~下次一定要攞第一!!!
攞番個印仔!!!
哇~~~今日又寫左成45個生字!!!
真係攞命!!!唔好殺左我?
不過要堅持落去呀!!!
唔想係聖保羅墊低就要努力D!!!~~~
加油呀!!!天拿水!!!
最近真係迷上左命中呢!!!
愛到不能自拔!!!
呀~~~喬欣 同 小天,
你地到底有咩魔力?
可以迷到台灣一半既人?(加埋我!!!)
我好似愈來愈鐘意喬欣.......
好令........
Stop!!!我鐘意既係宥嘉同小美!!!~~~
但加多個喬欣都唔過分呀.......
如果係,版面又要改改........
今日知道左小美冇入圍金鐘獎,
都有D down.......不過冇所謂啦!!!
再+油ma!!!
雖然小美係鬥牛同換換愛都做得好好,
鬥牛好cool好帥,換換愛好可愛好搞笑!!!
但都冇計.......
下年都黎吧!!!
哇~~~D行情真係滿曬!!!
星期一放完學就要去海公,
玩到12點左右就返家,
星期二就去荃灣BBQ!!!
同麗華姐姐佢地成家人去呢!!!
好期待呀~~~~
一玩就玩成日,
邊有時間做功課同溫書?
星期三好似有Dictation呢!!!
唉....唔好唔合格就好!!!
我又要加油啦.......
加油!陳欣怡!!!(哈哈~~~)
sor~睇得命中太多!!!
應該係......
加油!王天敏........
分類: 未分類 |