MayBe_Tina : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1344 
每當我以為只要伸手就可抓緊他 卻一次又一次的撲空......
賀軍翔 林宥嘉

這兩個在我的偶像排行榜裡佔據著重要的位置的人。

兩個人的相遇。是丘比特的錯配? 還是愛神的祝福?
我只知道第一次是偶然,
第二次是必然,
第三次是命中註定........
我 的 資 料

暱稱: ◆獨愛~宥嘉。翔琳 ○愛~敏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
放羊的星星
林宥嘉迷宮香港巡迴演...
對宥嘉的感覺~~~
twilight 好好睇!!!
好耐冇寫blog.......
日 誌 分 類
全部 (35)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 1
累積人氣: 1344
RSS Feed
2008 年 9 月 28 日  星期日   晴天
都幾無聊....... 睡著

今日都係咁啦!!~~

起身,食早餐,練古箏........

我古箏依家學緊  秦桑曲  ,

一首很難既歌,

要參加校際音樂節,

中級組啦~~~

Heidi已經學曬啦!!!

我都剛剛開始咋~~

(當然啦~~佢早我咁多開始~)

佢又話好易,

其實就難到嘔!!!

我miss D要求好高,

唉~~~真係好難~~~

 

講下其他D野啦~~~

我係學校到識左3個fd,

(當然唔計Jason同Heidi啦!!!)

佢地就係Mondolin,Crystal同Kathy,

Mondolin同Crystal都係同我一班既(1C)

Kathy係1G,

因為Mondolin同Kathy之前係同一間小學,

所以我地就識啦~~~

我幫每個人都改左花名,

Mondolin=mongolin=芒果蓮

(哈哈!!!個  蓮  字好土呀!!!)

Crystal既中文解釋係  水晶,

剛好佢又係姓  白,

so就叫  白水晶,

(哈哈~~唔錯吧?呢個係Mondolin同Kathy改既)

至於Kathy,

由於Kathy既讀音好似  coffee,

所以就叫  咖啡  啦!!!

我呢?

小學既同學都知啦!!!

因為我叫Tina,

所以就叫  天拿水!!!

哈哈~~我最近想改英文名,

Chirstina  好唔好?

比D意見啦!!!

唔該~~~

 

我都有幫Heidi改,

Heidi個  di  音讀高音D就係 D

就叫Hei D = High D,

但叫下叫下,

就改到去High 丁!!

小學同學就一定點解,

唔知?比D tips你地啦!!

郭Sir講既!!!

知就留comment講下啦~~~

 

星期五去左in女童軍,

唔知結果~~~

本來冇諗住去,

但Mondolin同Crystal都去,

咁就陪下佢去lo,

本來諗住去救傷隊既,

而且Kathy又去,

咁就有個伴,

何況,我對救傷都幾有興趣,

就諗住參加啦!!!

但點知救傷隊要操的!!!

我唔鐘意操~

把我雪白肌膚曬黑就唔好啦!!!

(哈哈~~~)

而且日曬雨淋~~好辛苦!!

30幾度又要操,黃雨又要操,

不如拖我去睡寒玉床算!!

哈哈~~~好有古代feel哦~~

then我又想參加D野,

so就同佢地去女童軍,

點知要interview,

interview就interview lo~~

冇無謂~~~

但原來女童軍D制服都幾好bo~~

藍色~(我至愛)

好過之前小學既小女童軍(brown)~

希望入到啦!!!

主呀!阿拉呀!!拜託啦!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 35 | »