今日都係咁啦!!~~
起身,食早餐,練古箏........
我古箏依家學緊 秦桑曲 ,
一首很難既歌,
要參加校際音樂節,
中級組啦~~~
Heidi已經學曬啦!!!
我都剛剛開始咋~~
(當然啦~~佢早我咁多開始~)
佢又話好易,
其實就難到嘔!!!
我miss D要求好高,
唉~~~真係好難~~~
講下其他D野啦~~~
我係學校到識左3個fd,
(當然唔計Jason同Heidi啦!!!)
佢地就係Mondolin,Crystal同Kathy,
Mondolin同Crystal都係同我一班既(1C)
Kathy係1G,
因為Mondolin同Kathy之前係同一間小學,
所以我地就識啦~~~
我幫每個人都改左花名,
Mondolin=mongolin=芒果蓮
(哈哈!!!個 蓮 字好土呀!!!)
Crystal既中文解釋係 水晶,
剛好佢又係姓 白,
so就叫 白水晶,
(哈哈~~唔錯吧?呢個係Mondolin同Kathy改既)
至於Kathy,
由於Kathy既讀音好似 coffee,
所以就叫 咖啡 啦!!!
我呢?
小學既同學都知啦!!!
因為我叫Tina,
所以就叫 天拿水!!!
哈哈~~我最近想改英文名,
Chirstina 好唔好?
比D意見啦!!!
唔該~~~
我都有幫Heidi改,
Heidi個 di 音讀高音D就係 D
就叫Hei D = High D,
但叫下叫下,
就改到去High 丁!!
小學同學就一定點解,
唔知?比D tips你地啦!!
郭Sir講既!!!
知就留comment講下啦~~~
星期五去左in女童軍,
唔知結果~~~
本來冇諗住去,
但Mondolin同Crystal都去,
咁就陪下佢去lo,
本來諗住去救傷隊既,
而且Kathy又去,
咁就有個伴,
何況,我對救傷都幾有興趣,
就諗住參加啦!!!
但點知救傷隊要操的!!!
我唔鐘意操~
把我雪白肌膚曬黑就唔好啦!!!
(哈哈~~~)
而且日曬雨淋~~好辛苦!!
30幾度又要操,黃雨又要操,
不如拖我去睡寒玉床算!!
哈哈~~~好有古代feel哦~~
then我又想參加D野,
so就同佢地去女童軍,
點知要interview,
interview就interview lo~~
冇無謂~~~
但原來女童軍D制服都幾好bo~~
藍色~(我至愛)
好過之前小學既小女童軍(brown)~
希望入到啦!!!
主呀!阿拉呀!!拜託啦!!!
分類: 未分類 |