|
| 我 的 資 料 |
|
暱稱: ◆獨愛~宥嘉。翔琳 ○愛~敏● 性別: 女 國家: 香港 地區: 東區 |
| MORE... |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 35
留言總數: 58
今日人氣: 0
累積人氣: 1343 |
|
 |
|
 |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
|
|
|
好耐冇寫blog.......  |
|
最近真係超忙!!!
成個月冇寫啦~~~
我以後就算幾唔得閒,
都盡量寫一、兩句啦........
上星期四係Sports Day既第一日,
我參加左100m同擲球,
第一日只係得100m跑,
點知跑完100m就冇野做啦,
坐左成6個幾鐘,
就黎發瘋啦!!!
我100m仲要跑18.16s tim,
成個暑假冇practise就退步左啦.......
算啦!一直都係咁慢........
今日去左海洋公園,
因為我姨媽同表姐係大陸黎左香港,
所以我就可以同佢地一齊去玩,
哇~~~行左好耐!!!
我隻腳超痛~~~
都唔知咩All Star 黎嫁!!!
我玩左好少野,
海盜船,翻天飛鷹 同 飛天秋千,
我冇玩過山車,
好驚!!!~~~(笑啦~遇左你地笑~)
我今日係第一之玩海盜船,
本身好驚,玩緊都係好驚!
個離心力都ok勁,
都幾驚下,
倒後唔驚,向前傾先驚,
你會覺得好似有幾千隻螞蟻在你的心藏上爬動,
但我都忍到,
不過我呀媽話我玩緊個時臉色發白,
咁真係唔知真定假啦!!
翻天飛鷹之前玩過,
之前我超驚,今次都好驚,
你會覺得好似要拋你出來咁,
我唔敢打開眼睛,
因為D野係歪既,
你會好驚,
我閉上眼,就一D都唔驚啦,
重好涼tim!!!
飛天秋千都係第一次玩,
因為之前我一直以為好驚,
但原來超好玩lo~~(唔好話我低能~PLZ~)
一D離心力都冇,
仲好涼爽tim!!!
真係好玩~~~~
今日遇到一個好乞人憎既大陸女人,
我地本來係到排緊瞭望塔,
都幾長下個隊,
點知有個大陸女人竟然係到打尖!!!
打尖都算啦,
佢仲要打完再打,
佢打尖真係好有技巧,
係個「打尖高手」,
佢唔係一個人一個人咁打,
佢係一行一行咁打!!!
係D欄都左穿右插,
仲要每隔一行就回頭向佢D fd笑,
真係好想一拳打埋去!!!
唉........真係黑仔!
遇到D咁既人........
最近迷上了 不良花笑 ,
真係超好睇!!!
可能係因為丞琳的關係,
所以好鍾意睇!!!
本來覺得潘瑋柏好樣,
依+都ok,
有時仲覺得佢有D帥,
佢係戲到好串,
係串人唔洗本個D,
但我睇返係戲後D漏網鏡頭,
佢成日NG,係個NG王,
可能係因為第一次拍戲,
係咁嫁啦~~~
但最搞笑既係,
佢通常係最串既時候忘台詞,
真係好好笑呢!!!
因為佢成日NG,
所以丞琳成日都話:
潘瑋柏,我真的很想殺了你!!!
哈哈~~~
不良花笑真係好好笑,
唔單只潘瑋柏同丞琳常鬥氣,
仲有丞琳係裡面把聲都好搞笑,
我呀媽同呀哥都話難聽,
但我覺得都ok,幾cute,
雖然好刻意,
但佢講得好搞笑,
依家先播到第9集,
聽日播第10集,
我都睇到第9集啦!
後來居上呢!
順便介紹下一首超好聽的歌,
真係楊丞琳的 帶我走,
係不良花笑既片尾曲,
唔係因為我鍾意不良花笑,
係因為真係好正,
百聽不厭,
大家不妨聽下,
一定迷上它呢!
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 35 | »
|