個miss ho痴線架~re dict差一分都要我再re dict~
有冇搞錯呀~!我仲要唔係差一分先合格喎,
係差一分先夠80分~
佢咁都要人再re dict... ...太恐怖啦~!
我知佢抱住一個嚴師出高徒o既念頭~
但係我想講,嚴都要嚴得合理呀~!!
唔夠80分都要再默過,傻架咩~!!
咁樣落去,我一定會愈黎愈憎英文~!!
今日作左兩篇文~寫到隻手超支力lor!!
不過睇到自己可以作到成千幾字又幾開心o既~!(笑)
又放假啦~真開心的~
星期6又要去o個個火鳳凰啦~!!其實都唔係唔想去o既~!
只少可以有野做呀~
細妹又多節目喎~日日都有人約,
日日都有FD陪~!羨慕死啦~!
如果我都唔搵番D野俾自己做,
我諗我會羨慕細妹羨慕到殺左佢~!(笑)
講笑啦~!(我知唔好笑~!=.=''''')
辛辛苦苦儲番黎o既錢又一下子冇晒啦~!(抱頭痛哭)
不過唔緊要啦,錢儲黎都係要使得開心姐~!^^
冇所謂啦~!再儲過啦~!好快儲到姐~!^^
希望大家有個開心o既weekend啦~!^^
|