嘩... ...學校好捨得呀~竟然部部電腦就買左一個新o既headphone~仲要係幾令下o個隻~!!
咁現後我就可以係學校聽歌又唔俾人發現啦~(笑)110紀念真係好似好大件事咁~!!
咁樣都好o既~!只少,就算110年,都唔會覺得D野好out~!^^
我發現我開始投入狀態啦~我開始發力啦~!我feel到自己個心態上面好唔同,我會開始唔再睇電視,而係功課,溫書~!
睇黎我一定會keep住呢個心態先得~今年就F.3啦,334呀~我唔可以再好似以前咁,做咩都hea住做~
我知老豆一定好快就會離開我... ...所以我一定要係我現家有能力o既時候,好好的幹一票~!(笑)
現家對我黎講,最重要o既就係令身邊o既人開心,就係咁簡單,所以我一定要好好咁努力~!
我唔可以衰俾o個D睇唔起我o既人睇,同埋唔可以令o個D有信心o既人失望~!一定唔可以~!
|