今日好唔開心…
派左數學&英文卷…
小息狂哭…一直think我咁努力都得一個咁差嘅成績…老師都叫我接受現實…但係你叫我點收貨…
要呈分…直接影響我前途…我唔想…T.T"只好喊… 見到好多人超越我啦…我仍然停留,徘徊係一個無進步嘅區域…我好失敗啊… 我唔想第時做個冇用嘅人… 我而家寄望係中文…如果好差嘅話…我今次一定大跌
希望…精神支柱可以支持下去…
無法接受的現實…把一切都放進一個唯一的學科上…