夜晚要表演牙~,,好緊張,,到宜家古箏仲未彈好=.="
放左學,,彩排時,,好(囉)牙~!!跟住等到我做英文話劇之後,,就番home......同好多人食野~!!
係school..猛咁係到彈,,終於ok左la~吹笛子好好果個女仔(好令仔)都0黎埋~!!
成個表演好彩都ok牙~冇失場,,之後睇晒表演先走~!!
吳勍鵬張枱中雀仔便便牙~^.^~跟住MISS 冼叫佢坐過隔離位~