琴日搵左成日都搵唔到本數學書~於是今日就猛咁係個lock到搵~都冇牙~冧冧下好似係上星期三唔見~
記得...星期三.......放學leung小姐佢陪我陪到5:00。
果時我係到等人~佢攞左功課出0黎做~一路陪我。因為太重la(書包)所以將污糟0既報紙攞0左出0黎,而我果d報紙上面就係放左本數學書~。冇幾耐我要等0既人落0黎la~於是leung小姐就汁書包走人。 推測:可能果時就比佢將書放0左入書包~我仲未做好數學d功課架~=3="
到0左小息.........................
我就問佢有冇見過我本書~佢話:「星期三我汁書包果時發現多0左本書,跟住放左入我櫃到,去完合唱團返0黎淨係得返我果本~!!」←類似咁0既0野。佢就同阿sir講果本冇寫名0既書係我0既~但宜家唔見0左~阿sir話我地自己攪掂佢~=.="我冧我0既推測冇錯到~牙~!!
中文書同數學書係我咁多本書中最色彩繽紛同最整齊架~冇左一本~白費心機~好彩中文書仲係到~0者~如果唔係......................
到0左 lunch time..........差d就同佢面對面架la~客左我牙~同埋我怕羞架mar所以有咁快得咁快走入班房~carman、dumdum佢猛咁咩我個名~ 「meko~~~」~又拉我出去~好彩我救力,到0左佢走過0左先支持唔住比佢拉左出去~如果唔係後果不堪設想牙~
上科學堂....猛咁同大孖講一d好好好好好好好笑0既0野~笑到我地牙~~!!
放學.....................同甄怡上左94A
我就發現左今朝拍針佢放0左對好似出街鞋又似Pe鞋0既鞋係我個袋到,叫我放學比返佢Oh...no宜家仲係我到~=3="唔怪得個袋咁重la~
|