早會果時,,.........妖真唔好彩牙~我手有成大棟書架MAR~
因為我走得慢點知比阿SIR叫我汁垃圾=3=(一包朱奶,仲要係李詠怡dam落地下0既)
佢叫我放落垃圾筒,,嘍住又叫我去排隊←同時間
搞錯牙~好多隻手咩~=3=整到我要攞住包朱奶垃圾企係到~好樣牙~!!
上緊樓梯,,就快有垃圾筒la~yeah~!!於是我就叫陳嘉慧同我攞起個垃圾(我手有書)~
死人李詠怡仲笑得出包野係佢架~=3=唔低牙~
睇左d統測成績~ok la~
就快放學~比郭sir掉走左Ruby~唉..算la~我地的確係成日傾計0既~
放左學......女童軍..開大食會~哇哇哇好好好多野食牙~食到飽飽先番home~

今日連續兩次同佢有眼神接觸、正面而來 哈~哈~哈哈!!牛言板見到佢行過班房門口都題示左我幾次~
呵呵~每日見你三四次開心死~唔會
la~
|