◎家應..YO!│豹之BLOG》
歡迎黎到家應的BLOG唷!
一場黎到,
你冇理由唔留言掛?
咪走呀你,
比我知道你咁唔比面.
信唔信我殺左你丫喇!!
哈哈哈哈哈哈.........>>>>>>>>>>>                                                       AAA = Attack All Around
                                              They are triple A, the Best " Student Voice " Dance Artist                                             
                                5 boys & 2 girls now,a lovely group for youngsterS. 
  
Mia999
暱稱: 家應子
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
生日很快樂
crazy
School day
陸運會
2009-12-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 598
今日人氣: 1
累積人氣: 10585
站內搜尋
2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


大帽山  分類: 未分類

今日天水圍區去大帽山,幾好丫,起碼好過學校旅行~

去到大家圍埋一齊唱詩歌,氣氛好好,好開心...

今日個BBQ 好pro,同弟兄姊妹一齊係唔同d^^~

BBQ d工具好齊,有d真係見都味見過,弟兄幫我地起爐,終於有一次起爐唔洗亂黎xd

個炭真係堆得好靚,好有層次,白色炭精勁work,弟兄撥火的技巧更係出神入化,連外人都話我地好專業....

家長組仲勁,整左好多野食,粉果,涼粉,茶葉蛋,咩都有,有d姊妹仲整到琴晚12點,好有心~

d豆漿好好飲,弟兄姊妹拎左成車黎,我飲左好多>v<

同姊妹燒野食都好開心,起碼d話題都乾淨好多,又可以識多d姊妹,

執野o個陣仲勁,姊妹叫左一聲要執野喇,我走埋去執左自己d野,

轉頭 所有燒烤ge野都已經執好晒,仲要清潔好晒,好勁! 如果同d fd去燒烤,一定冇人肯執野...

玩遊戲都好好玩,雖然係傻d,但投入就好好玩~

同cheery一組真係笑死我,好搞野,贏得好開心......

返去ge時候,後面d姊妹係車度玩到din晒,前面d弟兄就訓晒,我地影左d好白痴的相-v-

落左車仲味夠,去小學門口玩,原來我地幾個都係同一間小學,^^

叫d途人幫我地影相,有個啊e 好好笑~

 搞笑的頒 獎禮

幾位弟兄入左樹林

d姊妹執到好似冇燒過咁~臨散場,得返好少人

車上面

#
發表時間:2008-11-23 09:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


2008-11-16  分類: 未分類

人總是犯賤的,說要做的永遠做不到,不要緊,反正我們都是墮落的.....

今週摸著很多,好寶貝我地有屬天的眼光.

今日好多人只係追求屬地的事物,其實呢d野都唔可以滿足我地.

打機,聽歌,上網,行街,睇小說......可能我地做ge時候會好快樂,

但過左一陣,我地會覺得悶同無聊,我地依然係虛空.呢d野都有盡頭,唔會長久.

今個禮拜,派 histoy test的時候,我的dictation幾乎滿分,DBQ都係自己最高分的一次.

一直都好想自己D history成績好,但收倒test的時候,我一d都冇開心ge感覺.

分數不能作我的滿足.唯有主,才能作我供應,使我不再饑餓,口渴.

如果要我唔去聚會,好好溫history,我真係做唔到.

無論你比幾多個滿分我,都不及我係聚會中的享受.

得到好成績,見倒偶像,有好多錢,有權有勢,或者搵倒一個所謂的[真愛],你就滿足?!

唔係嘛,你ge目光會唔會短淺左d呀.呢d野最多過幾十年就冇啦....

我地的目光要同其他人唔同,我地要有屬天的目標,得主獎賞先係永遠的.

佢就好似一個隨傳隨到的朋友,有咩事我地一定第一時間搵佢.但佢揹你行左幾多路,

佢的用心良苦,你又知唔知?!我地快樂ge時候,就唔理佢,佢叫你都當佢冇到.

佢唔係要我地做d咩去報答佢,只係叫我地喫喝享受佢,為何我們這樣不願意?!

有時候見到大家都有很多怨言,少少野都唔肯奉獻,到底你的良心去左邊???

主係我地ge真食物,活水泉源.天天都需要喫渴,就好似食飯一樣.

係咪人地叫你先肯食飯?

會唔會因為日日食飯好悶,所以唔食飯?

因為見人地食,所以你先食飯?

定係諗住得閒,無聊,有時間先食飯?

有時候,我覺得我地仲慘過一d窮到冇得食ge難民,

有野食都唔肯拎黎食....態度好唔岩~

#
發表時間:2008-11-16 06:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 11 月 9 日  星期日   晴天


2008-11-09  分類: 未分類

琴日行MK, 好累,都係同嘉儀佢地行開心d- -!

琴晚執3,發現自己有好多3都唔著..好浪費..

我就係咁,一覺得靚就要買,買完先發覺唔岩自己,味著過又唔捨得dum= =

而家出街都會小心d,唔比自己用咁多$$~

不過我諗應該要搞個拍賣區,清晒d 3 佢...好煩.

--------------------------------------------------------------------------

今日主日,好期待23號個相調,好耐冇同弟兄姊妹一齊上山喇!好興奮~

--------------------------------------------------------------------------

 

小春好靚呀,佢同沙由去釣魚, 以五官黎講,小春係o係 mm 入面係生得最標緻ge一個^^

 

AAA的千晃做左呢款呢紙相機的model,太好了>v<

今次個妝好濃,佢身邊個model唔係好掂- - 唔知香港會唔會有呢款機呢?!

#
發表時間:2008-11-09 05:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


2008-10-29  分類: 未分類

呢排啊欣比我影響倒,迷上AAA.

自閉仔都幾似史迪仔XD 雖然我好討厭史迪仔...

他日 我有錢的話,我一定會兌現諾言,一齊衝CON!!!^^ 

 

What can I catch in my hands?<-呢句歌詞好激勵人心呀><

佢地的歌帶比我好多動力,活力,因為d歌詞好有意義+歌曲輕快活潑!!

在學習上,也許還需要新的起步!

Are you ready?! 起跑啦~^^

#
發表時間:2008-10-29 06:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


= = 無奈  分類: 未分類

對於呢項新的功能,我好懷疑=  =

#
發表時間:2008-10-23 06:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]