| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| mock |
分類: 未分類 |
終於考完mock喇,呢個mock一d 都唔緊張- -
中英文都冇咩問題~ maths味溫晒,不過好開心可以係份卷度寫(AAA),哈哈!
account一考完即派答案,洗唔洗咁絕呀!> <
history係完全冇溫過,原來放棄一份卷真係好辛苦,果兩個鍾,
坐係度,做又冇心機做,唔做又冇野做,真係好難頂!!
今日最後一日,考文學,我都好想考好d,但只係溫左一晚禁大把,唉~~
今朝考文學史,用考前最後10分鍾背左 8不主義同文學革命論,佢竟然出左,太好了T^T
考文學讀本,又俾我貼中左題目,好夠運!兩個鐘冇停手,第一次做得晒份卷!呵呵,好感動~
不過都係mock姐,我覺得盡左力就算,唔洗咁辛苦自己,因為仲有C.E嘛, 各位繼續努力呀!!^^
P.S. 今日何副校句野好正,我見倒MISS Chan爆笑了XD
-------------------------------------------------------------------------------------
"沉迷網絡 刪除了人的同情心
世界似乎縮小了 不過心靈的距離又如何?
夢想的事 能好好完成嗎?" <--BY AAA Bokuranote
呢句歌詞好感動,提醒左我,
我地好似好熟悉,但我同你的距離其實很遠,
即使係街上撞見,也許只會擦身而過,
夢想.....不知不覺在網絡世界中埋沒了~~
我覺得呢個假期會好墮落= =!
# |
| 發表時間:2009-03-11 06:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 3rd |
分類: 未分類 |
AAA終於出左3rd Anniversary,琴日down倒,勁開心! 睇左一part,我同啊欣已經din左,太正喇!!
呢次演唱會,misako同nissy依然唱得好勁,有佢地把聲撐住,無得頂!
大哥今次狂派吻,好可愛,.......,自閉仔有solo,太帥!
千晃Pole dance好sexy,秀太的街舞動作超犀利!
日高 rap好正,佢剪左個頭,令我覺得好似張頌昇- -!!
AAA 3周年了,全場人一齊唱生日歌好正,好感動~
得自閉同大哥冇喊,其他人喊得好慘~因為實在太辛苦了吧....
不過我地睇得好HIGH! 係屋企跟住佢地跳, 唔知點解,聽他們的歌,跳他們的舞,
好似所有煩惱都冇晒,唔開心的情緒都消失了,我地差D興奮到忘記聽日要返學~>v<


我都係鍾意上年的con live,因為燈光好d,sunshine雖然唔係勁歌熱舞,但好有活力,我鍾意!日高果陣仲係長髮..- -
新con 燈光好暗,網上live不多,wonderful life係慢歌,好正,佢地個頭變左好多= =
# |
| 發表時間:2009-02-09 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 年宵 |
分類: 未分類 |
前日同媽咪去行年宵,好開心∼
撞倒楠,魚蛋,欣佢地係攤位度賣公仔..
果度人山人海,好有氣氛,我地行到11點就走∼
我地勁講價,結果只係用57蚊就買左個八爪魚按摩棒,
風車,牛牛公仔 同一隻1.5米高既長頸鹿吹氣公仔!!
哈哈∼拎住佢就好似返番去細個既時候咁^^ # |
| 發表時間:2009-01-27 04:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 瘀 |
分類: 未分類 |
我竟然係呢個時候感冒,唉~~
今日記念冊要填最瘀既事,發覺我地既人生充滿 燸事......
同啊siu講我地以前既 燸事,真係講都講唔晒,
講得出黎既都好爆笑>v<!!
夜晚去補習,我又燸左,我入錯班房,
仲要坐底左一陣先知呢個係phy班 = ___ =
好瘀咁行返出去~~~~
算啦,呢d事都唔係第一次,反正再 燸的都已經試過~~~~
# |
| 發表時間:2009-01-22 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 65 | » |