◎家應..YO!│豹之BLOG》
歡迎黎到家應的BLOG唷!
一場黎到,
你冇理由唔留言掛?
咪走呀你,
比我知道你咁唔比面.
信唔信我殺左你丫喇!!
哈哈哈哈哈哈.........>>>>>>>>>>>                                                       AAA = Attack All Around
                                              They are triple A, the Best " Student Voice " Dance Artist                                             
                                5 boys & 2 girls now,a lovely group for youngsterS. 
  
Mia999
暱稱: 家應子
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
生日很快樂
crazy
School day
陸運會
2009-12-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 598
今日人氣: 0
累積人氣: 10584
站內搜尋
2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


2009-08-04  分類: 未分類

聽日放榜喇,以我咁騰雞既性格,

仲以為自己會好緊張tim∼

不過我而家真係一d都唔驚,異常的平安^^

因為有一晚,係去訪問既時候,cheery同我交通了很多,

令我知道我既一生,主已經為我安排好,

考得好,不代表什麼,考不好,也不表示你今生沒成就,

把自己奉獻在主手中,唔需要再憂慮什麼..

無論結果如何,但求主能夠用上我既一生>v<

感謝主,屋企人都冇比咩壓力我,身邊又有咁多同伴一同扶持,

真係太好了,我相信主會引領我走每一步!

#
發表時間:2009-08-04 09:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


PLAY in China  分類: 未分類

呢排成日返大陸玩,首先係去訪問,

記得有一日打左好大篇去訪問既感想,點知發表唔倒,好可惜~

不過如果要睇相可上facebook....

跟住上兩個星期就跟siu返左龍崗,原來大家既鄉下咁近XD

個旅程幾開心,亦體會到好多野,

果度既發展真係愈來愈快了,主既行動都係!!

呢兩日就同mama,啊妹去皇崗龍華玩^^

果個叔叔同啊姨都好熱情咁招待我地,

不過細妹肚痛,下午一齊陪佢去打吊針,打完即刻無事,哈哈!

夜晚叔叔帶我地去玩,首先去洗頭,洗左成個鍾,

d洗頭姊姊手勢勁好,好舒服,洗完d頭髮好滑∼

再去腳底按摩,個按腳哥哥好靚仔,哈哈.

第一次按,原來唔係好痛,仲試埋腳底拔火罐,正!

最後直落去食宵夜,跟住先返酒店.

酒店豪華套房好大,仲大過我屋企,總之好靚好舒服,

mama同啊姨傾通宵,細妹好早訓左,

我就係度睇電視,跳梳化&係張大床度碌黎碌去,第二朝住到唔想走^v^

第二日就去飲茶同shopping,跟住就返黎lu∼

玩得好開心,好relax,多謝叔叔同啊姨既招待,

其實我地都係第一次見,但佢地真係好客氣^^!

______________________________

super junior果首sorry sorry全亞洲熱播,

去邊都聽倒,屋企都成日播,所以呢排被呢首歌洗腦,

不過無可否認,隻碟真係好聽既,個人認為"reset"最正!

 

#
發表時間:2009-07-29 09:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 7 月 4 日  星期六   晴天


I am BACK! 滿足  分類: 未分類

我返左黎喇,好開心,成個旅程都好享受!

我覺得個trip擴闊左我既眼界同道量,有好多得著>v<

不過呢幾日都有野忙,所以遲d先up相上黎啦^^

#
發表時間:2009-07-04 11:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


我要出訪喇!  分類: 未分類

各位親愛既朋友:

          聽日我就要去訪問旅遊喇,由6月21號至7月2號,呢12日既旅程,我地會

        途經杭州,寧波,南京&上海 4個地方,呢段時間如果大家掛住我,可以o係

        我個blog度留言俾我嫁^^  我一定會買手信俾你地,如果我記得的話XD

        對於今次的旅程,本人非常之期待,相信有主的帶領,今次一定會係一個

        別開生面既旅程,而且會有唔少得著^^  本人既緊張又興奮的心情依然

        味能平伏,所以導致呢兩日有少少神經失常,若為大家帶來不便,請大家

        多多體諒!

                o係呢度預先同大家講一聲再見,我會影多d相返黎嫁喇,其實我都好

        唔捨得你地嫁,咁大個女終於要離開屋企12日,仲要第一次搭飛機,好唔捨

        得屋企人同我張床,嗚........我真係大個女喇,嗚嗚.............我會掛住你地嫁喇!

        (睇得出我已經處於精神分裂狀態,大家可以唔洗理我XD)

                                                                                                            By  尾2

#
發表時間:2009-06-20 10:03 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20  分類: 未分類

部電腦救唔返,而家買左一部新既..

好多野都冇晒><.....

呢幾日都忙住考口試,我覺得考普通話好好玩XD

不過考既人都奇奇怪怪,果晚考到好夜~~

琴日考ENG oral,有個男仔d英文好勁,呢樣唔緊要,

最慘係佢講得勁慢,開頭竟然開左1分40秒,

仲要勁有感情,好似佢個人演講咁= =

佢講完我同其他兩個組員都 O嘴左兩秒先識反應,

佢仲要次次都講勁耐,一個"and"都要講2秒,,

唉~搞到味討論晒d題目就完左.......完左之後個個都好想打佢!!

#
發表時間:2009-06-20 09:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]