◎家應..YO!│豹之BLOG》
歡迎黎到家應的BLOG唷!
一場黎到,
你冇理由唔留言掛?
咪走呀你,
比我知道你咁唔比面.
信唔信我殺左你丫喇!!
哈哈哈哈哈哈.........>>>>>>>>>>>                                                       AAA = Attack All Around
                                              They are triple A, the Best " Student Voice " Dance Artist                                             
                                5 boys & 2 girls now,a lovely group for youngsterS. 
  
Mia999
暱稱: 家應子
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
生日很快樂
crazy
School day
陸運會
2009-12-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 598
今日人氣: 2
累積人氣: 10583
站內搜尋
2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


開學喇 驚訝  分類: 未分類

 終於開學喇,崇蘭真係好恐怖><

男仔唔可以"攝'衫,呢個係校服規定= =,仲要加條銀色既褲,

個校章細到睇唔倒,一件不知所謂既校服,著到個個都好似大陸仔咁- -!

女仔唔可以戴耳針,但可以戴耳環lo.(咩事- -)

d頭髮過肩,只要紮起就ok,仲係紮咩都得,呢幾日我見過好多人生中味見過既髮型...

d低年級真係好夠膽死,有人踢拖,有人返4日遲到4日,大部份人唔帶書包,

超過50人染髮,第一日check校服,已經有過百人 好開心咁俾人捉左出去,

仲有好多人d手腳or耳仔都纏住繃帶,我地中6既人 真係睇到O晒嘴∼

但我最佩服既係D訓導主任,佢地都知道D學生係咩料,

但佢地真係拎個心出黎教佢地,即使學生點樣壞,佢地都唔會鬧,反而同佢地打成一片,

甚至連西裝都唔著,著住條沙灘褲同學生一齊罰企,成日笑笑口咁同你有講有笑,超級可愛!

佢地果份有教無類真係唔係人人都做倒,所以D學生即使唔乖,但都會尊重老師∼

不過我地班D同學係好好既,得2個原校生咁大把,D女仔味識晒,但佢地都係讀書既,

D男仔個個都好Nice,好玩得,上堂氣氛好好...

話說我地班有個山寨板黃浩然,真係好似,原來鄭融都o係呢間學校讀過..

雖然間學校係唔好,讀書都有壓力俾我地,但就好有人情味,好溫暖,

呢樣野已經好過商中好多,同埋踩單車返學真係好正!

住園區好搞笑,終於見識倒Ivy Poon既針灸技術^^

#
發表時間:2009-09-04 10:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28  分類: 未分類

前排去迎新營,發玩我間學校真係好白痴= =

d同學都ok,但d老師好有問題 lol

d老師好crazy,最din係個訓導主任,係度扮小丸子- -!

前晚去Theresa屋企打邊爐,好正呀.....

我地好似好耐冇咁樣打過邊爐喇,成班人好開心,

特別係幾代科創同堂,好難得^^

琴日又係小學同學聚會,去左唱k一park,

個氣氛幾好丫,冇之前咁陌生....

話說我同kuku都唔認得譚耀忠XD

 今日亦係我既屬靈生日呀,受浸左4年,

終於讀完一次新約聖經喇,太好喇,感謝主!

不過屬靈既生長情況依然好慢呢~~

#
發表時間:2009-08-28 02:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21  分類: 未分類

琴日收倒一個令我好唔開心既電話,希望佢以後唔好再打黎,

唔係所有人都會貪果小小錢,狗眼看人低!

-----------------------------

話說我呢排出街成日都見倒啊超-v-

呢幾日終於執好間房喇,而家都算整齊,太好了!

原來搬家都係一項大工程,亦體現到家人的愛^^

今日新班主任打黎屋企 提我去星期日camp,

點知唔小心俾啊妹cut左線XD,佢再打黎都冇發脾氣,SO NICE∼

我同細妹都好想好想去睇super junior香港站既演唱會呀><

但無奈何錢同時間都係一個問題,唉∼唯有遲d再算啦..

點解韓國d女仔會生得咁成熟,佢地全部都唔過20歲,

有d仲細過我= = 本身我仲想叫姐姐的說...

 不過佢地真係好有質素,不得不佩服SM公司.

#
發表時間:2009-08-21 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


買校服  分類: 未分類

今日同媽咪去沙田買校服,行左勁耐先買倒- -

我件社衫後面有個勁大個既"LOCK"字,開頭覺得好奇怪,

之後諗諗下先知原來"LOCK" = 樂社 LOCK HOUSE   (=.=!)

由園區行去學校,可能行唔慣,覺得幾遠,

所以媽咪決定俾我踩單車返學,YEAH!!

成條路都有單車徑,而且阿姨仲話俾部單車我,太好了∼

其實女仔著住裙都可以照踩,不過打風落雨就要行路-V-

---------------------------------

我發現我愛上了Tiffany既歌聲,

一直以為 o係Girl's generation入面,太妍同Jessica唱歌係最好聽,

但原來Tiffany唱功更強勁,佢唱英文歌比唱韓文歌自然好多!

how amazing voice ! 或者Tiffany同Sunny組一個組合會更好.

留係Girl's generation真係sai晒= =

#
發表時間:2009-08-15 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 8 月 10 日  星期一   晴天


Life  分類: 未分類

前日同啊妹返左去北區公園玩,

其實都冇咩好玩,不過純粹某人話好想返去XD

買左盒砌圖返黎,而家趕工中....

希望快D砌好1000塊,可以掛係屋企^^

月尾就搬去園區喇,好緊張,好興奮!!

要操練過一種簡樸既神人生活呀∼

 

 

#
發表時間:2009-08-10 01:26 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]