終於開學喇,崇蘭真係好恐怖><
男仔唔可以"攝'衫,呢個係校服規定= =,仲要加條銀色既褲,
個校章細到睇唔倒,一件不知所謂既校服,著到個個都好似大陸仔咁- -!
女仔唔可以戴耳針,但可以戴耳環lo.(咩事- -)
d頭髮過肩,只要紮起就ok,仲係紮咩都得,呢幾日我見過好多人生中味見過既髮型...
d低年級真係好夠膽死,有人踢拖,有人返4日遲到4日,大部份人唔帶書包,
超過50人染髮,第一日check校服,已經有過百人 好開心咁俾人捉左出去,
仲有好多人d手腳or耳仔都纏住繃帶,我地中6既人 真係睇到O晒嘴∼
但我最佩服既係D訓導主任,佢地都知道D學生係咩料,
但佢地真係拎個心出黎教佢地,即使學生點樣壞,佢地都唔會鬧,反而同佢地打成一片,
甚至連西裝都唔著,著住條沙灘褲同學生一齊罰企,成日笑笑口咁同你有講有笑,超級可愛!
佢地果份有教無類真係唔係人人都做倒,所以D學生即使唔乖,但都會尊重老師∼
不過我地班D同學係好好既,得2個原校生咁大把,D女仔味識晒,但佢地都係讀書既,
D男仔個個都好Nice,好玩得,上堂氣氛好好...
話說我地班有個山寨板黃浩然,真係好似,原來鄭融都o係呢間學校讀過..
雖然間學校係唔好,讀書都有壓力俾我地,但就好有人情味,好溫暖,
呢樣野已經好過商中好多,同埋踩單車返學真係好正!
住園區好搞笑,終於見識倒Ivy Poon既針灸技術^^
# |