◎家應..YO!│豹之BLOG》
歡迎黎到家應的BLOG唷!
一場黎到,
你冇理由唔留言掛?
咪走呀你,
比我知道你咁唔比面.
信唔信我殺左你丫喇!!
哈哈哈哈哈哈.........>>>>>>>>>>>                                                       AAA = Attack All Around
                                              They are triple A, the Best " Student Voice " Dance Artist                                             
                                5 boys & 2 girls now,a lovely group for youngsterS. 
  
Mia999
暱稱: 家應子
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
生日很快樂
crazy
School day
陸運會
2009-12-06
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 323
留言總數: 598
今日人氣: 0
累積人氣: 10581
站內搜尋
2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


2009-10-10  分類: 未分類

今個禮拜好忙,忙住去慧嫻屋企打邊爐XD

果晚大家玩得好din,好開心,係一次屬於姊家既活動!

wendy走左,慧嫻又搬走左,不過收倒通知,

會有3位姊妹搬入黎,我地都好緊張,願主將我地調在一起∼

-------------------------

呢幾日都係多災多難= =

撞倒天花橫樑,個頭腫左一塊,d姊妹話我差d撞傻左XD

踩單車又收制不及,撞左落d防撞板度,我輕傷,但部單車撞倒毀左容,唉∼∼

點解會咁不幸嫁>_<

--------------------------------------

今日家長日,個訓導終於記倒我個名,佢話我好有書卷氣息,呵呵...

 

 

#
發表時間:2009-10-10 06:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03  分類: 未分類

奇蹟再次發生係我身上,

自己一個用一日整起兩塊壁報,

因為呢個計劃黎得太急,得兩個人整壁報,其中一個早退,

其他人又忙緊其他野,

即係我自己要做晒,仲要整嫦娥奔月,一日要起貨,

有咩可能?!唯有依靠主啦∼

小息釘底紙,起稿,lunch買紙,放學整左兩個鍾搞掂,

仲可以5點9放學,真係太好了!

第二朝返到去,個個都話個壁報做得好仔細,個嫦娥好靚.哈哈,好開心!

我地個中秋燈謎會搞得好成功!好多同學老師,連校長都黎玩,

d禮物都送晒出去,只係用左兩日籌備,估唔到會咁掂^^

________________________________

好鍾意個訓導主任,佢真係好可愛,一見倒佢就想笑,

不過好討厭f.7既prefect呀!!

d低form好惡,佢地又唔敢捉,叫d細既去捉,

佢地自己又懶係野咁,勁捉我地d乖既f.6,

有個prefect話我裙短,叫我出去,但我條裙係岩岩及膝嫁lo!

低form大把裙短到離晒譜又唔捉,其實佢自己條裙仲短啦..

跟住我咪叫個prefect同我一齊出去,睇邊個條裙短d,

佢即刻冇聲出,扮冇野咁行開,我地全班都好憎f.7既prefect lo!!

 

#
發表時間:2009-10-03 11:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26  分類: 未分類

有一天,發現我們都很受壓,於是我地上左天台,

一齊大嗌,感覺很好^^

呢個星期,應該係我中學生涯最精彩的一個禮拜,

開心的,痛苦的都試過,也得到了好多肯定,多謝你地^^∼

琴日全班同啊sir慶祝生日,帶動左全校氣氛,好熱鬧!

之前有d中史唔明,打算小息去問miss,點知佢真係企係教員室門口等我去搵佢,

我諗住問好少野,但佢真係拎成本書出黎同我補中史,突然覺得係呢間學校好幸福...

lunch撞倒傑仔佢地黎我地學校傳福音,同成大班男仔一齊食飯,見倒佢地都覺得好喜樂!

我地班都有好多笑料,好開心有一班好醒好可愛既同學仔,佢地好多都係課外知識勁,本身又有料,

仲要好玩得,識搞笑,所以我地班一定係super class,哈哈!

 

#
發表時間:2009-09-26 12:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


THANKS  分類: 未分類

f.6真係 好多野要做,返屋企係最relax既時候^^

雖然有時溫書,做功課要做到一兩點先訓,

但呢d都係我甘心做既,因為中6預左係咁...

d老師同同學好可愛,返學都好開心^^

我諗d壓力係我俾自己既,中6真係一個好好既訓練.

好彩姊妹之家有跑步機,次次好累或者被心情搞擾既時候,

跑15分鍾真係咩都醒晒,好正!!

亦令我每時每刻都清楚自己做緊咩∼

鬆懶既日子好似已經離我而去,每日返學都好有盼望,

不過最重要係有主,時時轉回靈裡,依靠祂作一切,否則日子只會白過!

感謝主,俾我一間咁可愛既學校,雖然中化miss好挑剔,好剋人憎,勁似老馮,

但我依然可以好留心聽佢書,而且仲入左佢既學會,我有時都問自己點頂得順佢,

或者答案只得一個:活著的不再是我,乃是基督在我裡面活著.XD

因為憑住自己,我一定包容唔倒佢,而且會好憎佢.

但而家我係真心當佢係我老師,即使佢點無理取鬧都好...

求主使我呢個道量一直擴大∼∼∼

直至任何野都不能絆跌我...

#
發表時間:2009-09-20 06:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11  分類: 未分類

上課一段日子了,比預期中更快適應校園生活!

有一日落大雨,啊SIR比我地係班房踢拖,下次落雨可以帶定拖鞋^^

唔好睇我地班D男仔好似好hea咁上堂,佢地d中史超勁- -!

開始感到有壓力了,一星期作4篇文,2篇eassy,都幾係野..

好多同學冇讀過history,但竟然敢修hist AL,跟倒之餘仲要讀得幾好,好犀利!

雖然我間學校好差,但竟然有間更差既 樂道係附近,話說係因為我地學校既學生過左去樂道讀,

樂道急降自BAND3尾XD 不過我地學校其實唔係想像中咁差,

D低Form係唔讀書,樣衰d,唔守校規姐,其實都冇咩既...

同埋d老師真係唔錯,所以冇有怕,哈哈!

----------------------------

園區多左部跑步機,今個禮拜開始住齊人了,有愛筵,好開始!

#
發表時間:2009-09-11 10:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]