呢幾日都好涷呀.!!
涷冰冰!!
涷到我僵咗.
因爲成日遲咗起身.
搞到無時間"查"cream.涷到爆.;;
星期2真滴超黑仔...
朝早等ada果陣見到有架的士撞咗落我企果度隔離..
好彩人無事.
只系架車撞爛咗.
等到ada已經7點11..."
跟住就飛的番學.
等咗好耐先有車..
放學同ada,miko,呀哥同fish ball距地去咗睇Alice
都ok既...
睇到7點幾..
但系番屋企比呀ma話...
星期3
Eng堂老婆婆差D喊-Y-"
放咗學早早跑番咗屋企換3
跟住同敏飛的去佐敦bodi check.
好悶.!
today都好涷呀...!!
無老婆婆堂.Hapi
但系下晝超眼訓=v="
今日放學有Path~
Kaka`Hapi.
系上年f.2果個ms.
我地上上下堂就去咗買野食~
Haha``
ms 蕉叫我聽日第2個recess上去搵距練朗誦.
星期1有綵排T^T
|