今日痴ma根!!
成7點10先起身...
差D遲到..
mami叫我搭車..但系5想等..
哈哈`
好彩無遲到姐.
C.L堂.
布甸無番,
我地系度做壁報.
將琴日做果D拆晒~
重新再做過~
我覺得ok令+;;
中文堂超眼訓.
趴咗系度訓.
點知個呀伯以為我5舒服..
問我有無事-o-"
無奈囉.
白痴!
呀哥話F.3果個肥仔想溝Rachel..."
無奈again lor!
以下既野可能會爆粗...Sor喔..!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
肥仔...
又肥又樣衰又低B..
食屎啦!
你慿乜追rachel呀..!
距甘令女...!
距又叻..又令女..又大把人追..
你?死開啦!
Rachel驚hurt到你先同你做fd+炸...
以為自己好叻咩??
其他人追rachel,我地呢班fd 1定大力支持!!
你?又樣衰,又核突,又肥,又stupid...
連ada5小心掂到你都想嘔囉..!
你以為你死纏爛打,rachel就會中意你呀?!
5好傻啦.!!
搵塊鏡照下自己先啦!
嘔心!
連我同寶問你系咪真系中意rachel果時見到你就超超超想嘔囉!
核突..!
你知5知rachel成日都系度避緊你+.
自作多情"
鬧你系因為你個人核突得濟.
重敢追我既best fd fd..
食屎啦!
(呀哥.距系你個fd ma??5好惱我喔..!!kaka`)
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
i.s堂...
MK 馮系度講埋晒D廢話..."
跟本聽5明距講乜- -"
扯到甘Q遠""
放學系度咗壁報..
得我,ada,rachel同ivan系度..."
adil,ahad,jayson,ronn距地5知做乜走咗.."
無所謂啦~
做晒咗壁報就系度同布甸傾~
聽日家長日呀~
rachel同ada去做 helper~
我應承咗mami陪距去賣旗~
無join到~
第1次去賣旗喔=]
之前mami成日叫我去我都5肯.Kaka`
好興奮喔!!Haha;;
希望聽日布甸5好講我D衰野啦@_@
+mami都5好爆我D衰野啦~
WaKaka`
[[今日見到距地話番茄中意Kayi果陣,Kayi塊面超紅喔~Wakaka!]] |