___;雪糕{★}`
MicHeLlEchIu
暱稱: (★)`_雪糕;'
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 2 日  星期二  


2010-03-02  

呢排好悶呀!!

星期6家長日.

朝早同mami去賣旗~

以為會好好玩,;;

點知悶到嘔..!

玩咗5够半個鐘'

就自己走咗番屋企..

下晝同mami番學校.

布甸同mami互爆我D衰野..

好衰哦!!-3-'

布甸話我多野講.*

mami話我貪玩,*']]

激死我na!!

換咗便服就留咗系學校玩~

同ahad距地傾計~

呀sam講D野超好笑

玩到甘尚下就番咗屋企攞咗童軍既辭職信.

同rachel番咗沙崙交,

今次madam好快甘收咗...

叫我多D番去搵距地..

之後系fb見到madam話咩:要留都留5住,超5開心..

好内疚呀!!

都好5捨得距地...T_T

雖然只系系251玩咗2年..

但系有超多野都5捨得..T^T

世事都好似系甘::[[失去咗先懂得珍惜]]

明白啦..

都念通咗啦...

1生入面有甘多既事要經歷...

我地都1定要勇敢面對*U*`!

 

星期日同星期1都同rachel距地出咗去行街...

用$好似灑水甘.."

ma呀!破產啦xD`

 

今日有人轉黎咗E班.

好5正常喔!!

 

琴晚無訓,.

系度睇E book睇到今朝...

搞到我上堂狂"合"眼訓.

+狂寫錯字-Y-"

好好好眼訓喔T^T



2010 年 2 月 26 日  星期五  


2010-02-26  

今日痴ma根!!

成7點10先起身...

差D遲到..

mami叫我搭車..但系5想等..

哈哈`

好彩無遲到姐.

 

C.L堂.

布甸無番,

我地系度做壁報.

將琴日做果D拆晒~

重新再做過~

我覺得ok令+;;

 

中文堂超眼訓.

趴咗系度訓.

點知個呀伯以為我5舒服..

問我有無事-o-"

無奈囉.

白痴!

 

呀哥話F.3果個肥仔想溝Rachel..."

無奈again lor!

以下既野可能會爆粗...Sor喔..!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

肥仔...

又肥又樣衰又低B..

食屎啦!

你慿乜追rachel呀..!

距甘令女...!

距又叻..又令女..又大把人追..

你?死開啦!

Rachel驚hurt到你先同你做fd+炸...

以為自己好叻咩??

其他人追rachel,我地呢班fd 1定大力支持!!

你?又樣衰,又核突,又肥,又stupid...

連ada5小心掂到你都想嘔囉..!

你以為你死纏爛打,rachel就會中意你呀?!

5好傻啦.!!

搵塊鏡照下自己先啦!

嘔心!

連我同寶問你系咪真系中意rachel果時見到你就超超超想嘔囉!

核突..!

你知5知rachel成日都系度避緊你+.

自作多情"

鬧你系因為你個人核突得濟.

重敢追我既best fd fd..

食屎啦!

(呀哥.距系你個fd ma??5好惱我喔..!!kaka`)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

i.s堂...

MK 馮系度講埋晒D廢話..."

跟本聽5明距講乜- -"

扯到甘Q遠""

 

放學系度咗壁報..

得我,ada,rachel同ivan系度..."

adil,ahad,jayson,ronn距地5知做乜走咗.."

無所謂啦~

做晒咗壁報就系度同布甸傾~

 

聽日家長日呀~

rachel同ada去做 helper~

我應承咗mami陪距去賣旗~

無join到~

第1次去賣旗喔=]

之前mami成日叫我去我都5肯.Kaka`

好興奮喔!!Haha;;

希望聽日布甸5好講我D衰野啦@_@

+mami都5好爆我D衰野啦~

WaKaka`

 

[[今日見到距地話番茄中意Kayi果陣,Kayi塊面超紅喔~Wakaka!]]



2010 年 2 月 24 日  星期三  


2010-02-24  

今日遲咗好多...

差D遲到~

但系最後都無野~

wAKaka``

今日布甸派咗張分數紙比我地~

*2oo9-2o1o First Exam"

(+埋平時分)

Eng:121

Chin:153

Maths:144

I.S:81

I.H:96

C.L:28

V.A:25

Music:18[[無做music project]]`haHa

H.E:26[[成日5交Hw]]

P.E:28

PTH:A

Total:771

Ave:71.43

P_cls:21

P_level:24

WaKaka``

Ada:

P_cls:22

P_level:25

Rachel5記得咗~~

今次高過Rachel~好感動呀@@

自從F.1開始都未高過Rachel...

距乖ma..平時分咪高囉~

Music堂唱歌...

今個學期要唱果首勁似8o年代果D歌甘..."

聽Mr.Tam唱都起晒鷄皮-U-"

難聽呀!!!!!!!

今日派咗班相na.;)

<2E>滴班相^^

哇卡卡`]]

5知點解up5到相-v-"

算...."

5知點解手機有好多本E book開5到

T^T

so sad 呀!!