T0day`
同寶B+Yo B去咗朗豪坊玩...
寶B好少會同我地出街+...
感動inG~
Kalubu-]]
距地1去到就去咗"彩虹天地"<----5記咗系咪甘..."
玩夾公仔同掟彩虹-U-"
好白痴喔*"
之後去咗影貼紙相...
見到琳,Kayi,[[Odette]]<-----5知系咪甘串ka!
寶影上癮-V-"
影咗既機x3.....kaLu`
之後去MuJi買咗幾枝筆同夾咗糖糖食~
<---Kai..!
落到鮮茶坊買咗杯珍珠奶茶就走咗啦~
貼紙相::
今日..
又熱又悶!!`
after school...
Badminton~肥仔呀Sir無黎~
Hapi呀^^
打咗1陣之後就出咗去玩~
我偷影咗D相~kaKa`
人x4:
人x5:
人x6:
人x7:
星星:
呀哥送既生日gift::
好令呀~kaka`
thx呀哥=]
爲咗呢個玫瑰影咗好多相~
地點:
南昌公園
距地玩緊...kaka~
偷影again~
南昌公園超多蚊呀...!!
寶同敏送滴生日gift:
藥丸...成日比人話DruGs-V-"
放假啦~Hapi呢
番學想放假~
放假想番學~
好奇怪...
聽日同寶出mk玩....ka