今日晨早樓比Yan yan打電話來嘈醒
距話比我聽我入咗E班
我問距miko距地入咗邊班
Yan yan話
miko,寶,Maggie入咗A班
我,Rachel,Ada入咗E班
我打比寶
問距重番5番去睇
距話死都5信自己去咗呢個班
1定要番去睇下先信
甘點半左右我地就番到學校
系維港灣果度見到梁Sir
距話距會教2A
Miss 鍾做副班主任
話我果班呂Sir做我果班既班主任
Miss姜系副班主任
希望系梁Sir記錯啦...
我5要入E班啊...
距地甘勁...
上年既1A得我,Rachel,Ada3個女仔入咗2E..
距地2個甘靜,
miko又5系E班
無人陪我癲...
走咗之後
同距地5個去咗M記食野
寶系甘噴D不明物體出黎...
食完野,
同寶2個整蠱miko距地4個
哈哈
好好笑
之後Rachel距地+入我地既2人兵團
我地5個1齊整蠱Ada
haha^^
and
陪miko同ada上麥當勞叔叔屋企攞guitar
距屋企果條樓梯好臭啊...
之後就系大角咀周圍行... |