|
|
2009 年 7 月 25 日 星期六 |
= ='' |
|
今日下晝
番咗同軍
今日玩起營
中意起營5中意收營
哈哈
完咗童軍之後就番咗屋企
無聊爆
|
2009 年 7 月 24 日 星期五 |
2009-07-24 |
|
今日媽咪去咗op
本來距系甘逼我去
但系我又超5想去
跟住媽咪就自己同表弟,公公去
哈哈
我赢咗媽咪!
HaHa
下午同Miko去咗童軍總會買咗個章
之後又同Miko去咗海富
今日我第1次自己走去買菜
好恐怖
被逼啊!T^T
番到屋企on MSN
牛牛話比我聽原來今朝果個
系距網吧個fd
果個人好衰囉
無奈
聽日要番童軍啦
.......... |
無乜野傾 |
|
我發覺近排
同D FD傾電話
成日都5知傾咩好
無乜野傾X^X
可能系因爲呢排放假
同埋D FD同距地D BF好似....完咗
重要成3個都系1樣
剩番Ada同Maggie系重有....
之前同寶傾電話都1定會笑笑笑笑死
但系E+把聲沙咗笑5到果把聲T^T
只要1同寶傾電話
我地1定會乜都講餐飽,笑餐飽
哈哈
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » |