|
|
2009 年 7 月 18 日 星期六 |
5想打野住! |
|
E+5想打野住
番到屋企先冩番今次果D開心野
有超多超多野要冩
|
星期1先番 |
|
我要到星期1先番啊!哈哈!
呢D日子過得好開心啊!
超開心!^^ |
2009 年 7 月 10 日 星期五 |
今日下晝4點左右開始人間消失 |
|
尋晚都系無訓教
今日下晝4點左右就開始人間消失1個禮拜
各位好朋友,壞朋友,大朋友,小朋友......
我地8月17號再見啦
有咩事可以系MSN SD離綫信息比我
我17號1番到來會即刻覆你
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | » |