剛剛又有個FD話比我聽距無咗FiRst kIsS啦
果個人系邊個?
5話你知!
反正系小學既FD啦
哈哈
fIRsT KiSs ar
haha
之前好中意聽飛輪海D歌!
但系呢排都無乜聽!
E+聽番,終於可以明白D歌想講D咩野
好好聽啊!
好中意!
ArRon!希望你地可以唱多D歌比我地聽!
呢排日日都好''早''先訓教
成日都0430訓
有時連訓都5訓下
尋晚又無訓教啦!
眼訓iNG...
但系又好5想訓...