今日Miko突然打電話比我
話同我齊去踩單車
我地就1齊去咗大埔
但系去到大埔之後我地又突然5想去踩
我地就先去咗新達果間M記食咗D野
就去周圍行下
行下行下就去到咗鐵路博物館
我地就系甘系度影果D野
影下影下就見到有人系度影婚紗相
無奈中.....
去完之後我地就去咗揾大埔超級城
系大埔超級城入面買咗2串魚蛋食
又同Miko1人買咗1個手機硬殼
之後就原路折返
行到1橋果時
見到有好多人系度派買書既傳單
第1次有個哥哥走過來問我買咗書未,使5使買書!
我無理距
第2次又有1個派買書既傳單既哥哥走埋來
問我升中學未
搞到我好想打距
痴綫+
之後我同Miko2個
要靠我地2個+埋既記憶
先可以成功沿路折反
番到旺角
我同Miko就1人買咗1本Yes
就去咗旺中果間Happy Lemon買咗杯野飲
之後就各自番屋企啦
今日無端端想去踩單車
就問Rachel去5去到啦
Rachel話要問阿媽!
無奈~~~
我以為距可以去
點知距阿媽5比去!
跟住去問Miko去5去到啦
Miko又話29號要同小學同學去踩單車
E+去無錢
又1次無奈~~~~~~~
超無奈啊!T^T
你地幾時先可以去!
我超耐無去啦!!!!!!!!!!
今日系今年番學既Last dAY啦!
今日派成績表
成績好彩拉番平時分科科都合格
嘻嘻^^
我:
上學期:
全班:No.4
全級:No.30
下學期:
全級:No.25(有進步)
我重以爲下學期D成績會差D添
因爲我考試之前根本5會温書
重要成日出街玩!
嘻嘻
相反!系屋企温書果D就考得5系幾好
除咗企鵝,蕃茄同奶瓶
可以話自己好彩啦^^
5知你地考試前會5會温書呢?
我就未試過系考試前温書!
可以話我除咗Dictation會温書之外,系未温過書+!
哈哈! _____xD