___;雪糕{★}`
MicHeLlEchIu
暱稱: (★)`_雪糕;'
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 7 月 9 日  星期四  


大埔1日遊  

今日Miko突然打電話比我

話同我齊去踩單車

我地就1齊去咗大埔 

但系去到大埔之後我地又突然5想去踩

我地就先去咗新達果間M記食咗D野

就去周圍行下

行下行下就去到咗鐵路博物館

我地就系甘系度影果D野

影下影下就見到有人系度影婚紗相

無奈中.....

去完之後我地就去咗揾大埔超級城

系大埔超級城入面買咗2串魚蛋食

又同Miko1人買咗1個手機硬殼

之後就原路折返

行到1橋果時

見到有好多人系度派買書既傳單

第1次有個哥哥走過來問我買咗書未,使5使買書!

我無理距

第2次又有1個派買書既傳單既哥哥走埋來

問我升中學未

搞到我好想打距

痴綫+

之後我同Miko2個

要靠我地2個+埋既記憶

先可以成功沿路折反

番到旺角

我同Miko就1人買咗1本Yes

就去咗旺中果間Happy Lemon買咗杯野飲

之後就各自番屋企啦

 



2009 年 7 月 8 日  星期三  


無得踩單車......  

今日無端端想去踩單車

就問Rachel去5去到啦

Rachel話要問阿媽!

無奈~~~

我以為距可以去

點知距阿媽5比去!

跟住去問Miko去5去到啦

Miko又話29號要同小學同學去踩單車

E+去無錢

又1次無奈~~~~~~~

超無奈啊!T^T

你地幾時先可以去!

我超耐無去啦!!!!!!!!!!



派成績表  

今日系今年番學既Last dAY啦!

今日派成績表

成績好彩拉番平時分科科都合格

嘻嘻^^

我:

上學期:

全班:No.4

全級:No.30

下學期:

全班:No.4

全級:No.25(有進步)

我重以爲下學期D成績會差D添

因爲我考試之前根本5會温書

重要成日出街玩!

嘻嘻

相反!系屋企温書果D就考得5系幾好

除咗企鵝,蕃茄同奶瓶

可以話自己好彩啦^^

5知你地考試前會5會温書呢?

我就未試過系考試前温書!

可以話我除咗Dictation會温書之外,系未温過書+!

哈哈!   _____xD