|
|
2009 年 9 月 4 日 星期五 |
2009-09-04 |
|
今日終於可以番full day啦
D老師好.....
呢排系甘同ada1齊發癲....
haha~
放咗學...
寳同maggie,霖....1齊
系度謀殺我隻"狗仔"
擰曬入面D筆筆收埋5知邊度
我果隻"無名小筆"啊~
5用距做功課我超5慣...
我D筆筆到底系邊個度啊???
番D比番我啊
寳!!!!你好衰嘛....
5知關5關小息既事呢?
Ada重比距擰咗鎖匙....
距好扮野啊~
話自己無擰....
有好多都系距度+.....
比你做今届影"后"OK?xd`
話5理距
但系我估我過2日又同距1齊發癲啦~~
^^
|
2009 年 9 月 2 日 星期三 |
2009-09-02 |
|
今日番學
1個字 "悶"
今日小息走咗去2A課室
入去果時
梁Sir5系度
5知邊個系我後面
扯我條辮..."
跟住又有5知邊D友仔系度圍攻我
走左出2A之後
同豆丁系度打交
打下打下又有幾條友仔
走過來圍攻
-______-"我5要再入去啦...
注:
我地5系劈友甘打交+
只系玩下姐
大家5好誤會啊... |
2009 年 9 月 1 日 星期二 |
2009-09-01 |
|
哇`
都好耐無打Blog啦...
今日系我系F.2既第1日
7點鐘起身
1邊番學,
1邊系度發神經
哈哈
好5慣啊...
miko距地系2A
我就系2E
雖然我地班好過地班
但系真系好想梁Sir教啊...
第1第2個小息走左去2A念住搵Miko
點知系甘比豆丁,何滔距地扯頭髪
比距地打到好痛啊...
去Hall聽野好悶啊
放咗學之後
陪Rachel,Ada去影校服相
哈哈
Ada好好笑^^
影完相之後系新世紀行咗1陣就番咗屋企啦
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 46 | » |