___;雪糕{★}`
MicHeLlEchIu
暱稱: (★)`_雪糕;'
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 9 月 12 日  星期六  


2009-09-12  

今日

大概1130既時候

發覺自己5舒服

有D發燒

今日無番童軍

12點幾

媽咪同我去咗睇E生

要等成3個幾鐘

5想系E院甘耐

番咗屋企訓

好耐無發燒啦

好辛苦啊U^U

4點幾番去E院睇

退咗燒啦

但系喉嚨重系好痛

E生開咗D止痛藥比我食

重有咳水.喉糖同不知名藥丸

好難食啊T^T

今日寳話距38.1度

但系距媽咪只系知距感冒

5知距發燒

無帶距去睇E生

Rachel又系發燒

希望我地可以快D好番啦

發燒好辛苦啊...



2009 年 9 月 11 日  星期五  


2009-09-11  

今日番學

無咩特别野

放咗學之後

都好悶啦

無野好講啦

聽日同後日都要去上熊猫章既Crouse

星期日本來有個姐姐約左我

話同距隻狗狗出去玩

但系要去米埔考章

睇來又要再遲1個星期啦...



2009 年 9 月 10 日  星期四  


2009-09-11  

今日Ada仔

終於都番學啦

Miss U so MuCh^^

我地Maths堂每日都會有

1個2-3題既Quiz

阿Sir話1定要全部correct先可以走

做錯咗既要留低重做After school

Ada同Rachel都有做錯

距地2個放咗學要留低再做過

我又5想1個人走先

跟住就系課室陪距地

and then

呂Sir叫我地3個幫距做野

呢D5系班長做+咩?!

做左N耐

終於做曬啦

果時有3號風球

D風好大

好舒服啊^^