|
|
2009 年 9 月 12 日 星期六 |
2009-09-12 |
|
今日
大概1130既時候
發覺自己5舒服
有D發燒
今日無番童軍
12點幾
媽咪同我去咗睇E生
要等成3個幾鐘
5想系E院甘耐
番咗屋企訓
好耐無發燒啦
好辛苦啊U^U
4點幾番去E院睇
退咗燒啦
但系喉嚨重系好痛
E生開咗D止痛藥比我食
重有咳水.喉糖同不知名藥丸
好難食啊T^T
今日寳話距38.1度
但系距媽咪只系知距感冒
5知距發燒
無帶距去睇E生
Rachel又系發燒
希望我地可以快D好番啦
發燒好辛苦啊...
|
2009 年 9 月 11 日 星期五 |
2009-09-11 |
|
今日番學
無咩特别野
放咗學之後
都好悶啦
無野好講啦
聽日同後日都要去上熊猫章既Crouse
星期日本來有個姐姐約左我
話同距隻狗狗出去玩
但系要去米埔考章
睇來又要再遲1個星期啦... |
2009 年 9 月 10 日 星期四 |
2009-09-11 |
|
今日Ada仔
終於都番學啦
Miss U so MuCh^^
我地Maths堂每日都會有
1個2-3題既Quiz
阿Sir話1定要全部correct先可以走
做錯咗既要留低重做After school
Ada同Rachel都有做錯
距地2個放咗學要留低再做過
我又5想1個人走先
跟住就系課室陪距地
and then
呂Sir叫我地3個幫距做野
呢D5系班長做+咩?!
做左N耐
終於做曬啦
果時有3號風球
D風好大
好舒服啊^^ |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 46 | » |