今日系Sports Day啊
7點半搭地鐵過去運動會
好眼訓啊
唉
5想系Green House
好悶啦
Lunch time
去咗食壽司
5知食咩好啦
超好笑
寶同Ada系度玩壽司大戰
哈哈
迷路
我地個個都系路痴
差D5識番去
好慘啦
下晝1番到去就要玩shot put
個球超重啦
我同Ka Yi都系亂甘掉
Ka Yi系倒數第1
and
i am倒數第2
點解B grade 5使玩shot put +?
5公平啊!!!
今日只系見到miko同老烏龜跑
其他人跑都5知發生咩事..."
miko跑果時扑咗啊
可憐啊
死豆丁
完咗之後同宮崎駿系甘打我
超衰啦
行去地鐵站果時
Ivan系甘系我隔離嘈
無奈
番到MK
系朗豪坊hea到5點半
陪miko落地鐡站幫距家姐攞野
點知果個人又系無到
白等
好悶啊~
今日好出奇地
同Rachel2個行南昌番學
今日Maggie無番啊...
好似系病咗
希望Maggie快D好番啦^^
Miko話距遲D會轉學電吉他
哇`
1定會好型啊^^
今日上堂果時
Macoulain同阿Kai
系甘整我D頭髮....
小息果時
Ivan系甘搶我隻狗仔
其他D3 5識7既人又同距1齊癲....
食完lunch之後
太悶啦
同Rachel2個出左去南昌公園玩
好神經質啊~
同Rachel 1點3左右番到學校
原來2A既某個女仔有食過人既胎盤....
我脚震啦
救命~
好嘔心啊...
距重話D胎盤好甜,好好味
救命啊....
下晝
呂Sir突然話聽日會調位...
我5要啦....
我要同Rachel,Ada坐啦
Ada話距5捨得Macoulain
哈哈^^
今個禮拜5Sports Day啊~
i Hate Sports Day very Much!!!!!!!!!!!!!
運動白痴1個....
幾日無打Blog
有D5慣添
E+終於好番曬啦^^
今日番學
阿Kai幫Ada仔
起咗個新花名
笑死我
放咗學
同ada ,miko,maggie,rachel去咗櫻街
我同ada教壞細路
死ada系度同我"跳舞"
點知我差錯腳
跌咗落個花槽度...
好可憐嘛...
番屋企換咗3
陪miko去library
之後同miko去咗M記
我地坐到成8點幾先走
原來
miko同P,Ada同老烏龜
有甘都Sweet野都發生系同1日+^^