___;雪糕{★}`
MicHeLlEchIu
暱稱: (★)`_雪糕;'
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 16 日  星期五  


2009-10-16  

琴晚3點半先訓...

今朝起身超有精神...

今日Rachel好早就自己1個番咗學

果時我先岩岩起身...

同miko2個番

第2個小息系甘走入A班玩...

但系1入到去洋葱头就系甘系度講我...

系甘既..

*****************************************

琴日系oc2見到鄧XX,谭XX同埋距地D fd

無啦啦...

鄧XX就話

"Michelle...你老公"""小峯"""'(5識距+5知距個名系咪甘)搭緊西铁過黎啊"

距痴线+....

咩我老公啊..."

我都5識果個人既 ...."

距地走咗無耐...

我地上咗oc公园玩

点知又见到距地....

鄧XX就系甘講果條友系我老公...."

無奈囉....

*******************************************

我1入A班

洋葱头就系甘嘈...

搞到我成日去揾Rachel仔

Lunch time

食完野...

上完图书馆借书

就入咗hall睇人打羽毛球...

放學留咗系度做壁報...

畫咗好多公仔...

有D都ok 得意既

放咗學食咗D野

番到屋企又食咗D野

搞到無食饭...

超飽...."

聽日朝早要番去做Maths 既Ex

本黎5想番+

但系应承咗Rachel

算啦...

但系要早D走番童军....

 

 

 

 



2009 年 10 月 14 日  星期三  


2009-10-14  

今日系sports day

超悶嘛

我地班際接力跑第3....

上年跑第1ar....

今日落雨啊

哈哈

拉拉隊都ok好睇

Green House赢咗总冠军

哈哈

Green House萬岁^^

點三完咗sports day

換左衫就同

ada

miko

月餅

蛋糕

去左唱K

開始都好正常

無乜野

系我間唔中系度超大聲唱1,2句歌詞

但系月餅4點幾就走左

距走咗無幾耐

我地就開始發癲

本黎得我自己1個發癲

次次都比蛋糕將個咪禁到無曬聲

我玩玩下

miko&ada都同埋我一齊癲

哈哈

超好笑

我地勁大聲系度唱

我唱到最大聲

哈哈

唱到大概8點鐘就走咗

miko同ada2個把聲好沙

我1D野都無

xDD`

 



2009 年 10 月 11 日  星期日  


2009-10-11  

今日本黎念住成日都5系屋企...

但系算啦...

下晝2點9左右

miko黎咗我屋企...

距用手机on msn

and距坐我隔离

我地系甘系读互玩msn

haha

陪完miko去咗旺中之后

去咗朗豪坊

之後行左去oc

最後系Rachel屋企...

淋到成身湿晒...

又系Rachel屋企发神经

距細佬系度同我打交

超好笑

重帮我起咗個新花名...

"東東"

其实距系想講冬瓜...

无奈ing

之後又系甘整到miko撞到個头

miko好惨啦..."