今天又正在酷熱的天氣中,熱 =.=""""""
中文:講返琴日d野then又落堂了
bio:教新的一課[ 避孕 ],一邊聽書一邊同太監傾計仔^v^
Pth:轉返la考口試,勁易,溫eng.........
CL:小測,完全不懂得,胡亂做一通,嘻嘻^v^
eng:默書,只係默生字,ok識嫁 then講新東西,又要我地作文,god~!
but今次係今學期最後一次作文,死埋今次俾你 miss
lunch:去西村食with Connie 姍姍,酷熱 流汗中 -.-""""
Math:趕書仔,星期日又要返來,點都好我要8點,因為我想見..................
今日唔係好認真,係甘傾計,sorry容許我一次吧la ok?!
Pth:又係上pth,好happy勁like上lo,到我考la.....................!
今日d堂好易過的,放學同珊珊回家仔............
*想你的心越來越濃烈了!教我如何是好?!* |