今日kafu仔終於返學la,又可以同佢一起返學仔了
DT:終於完成我地既橋la,做到好辛苦呀,仲整到成個手都係AA膠,好難洗>~<
我地既橋可以承受5kg重,唉~!好少jai........ T︿T
PYH:呀sir幫我地溫書仔,雖然好鬼屎眼訓,但都堅持了下去.........
因為哩兩堂係我人生中最後兩堂PYH la,好捨不得你..............!
Eng:又係狂叫我地do練習,講返今次哩份卷,miss話係考我地既速度,唉~!
講真速度哩家野,我唔係好掂T︿T,因為次次一定做唔洗,唉~!我諗今次都係凶多吉少......
Lunch:with Connie姍姍去西村食.....^v^
IH:miss又幫我地小測,無溫過,有d唔識,幸好都唔錯~!
特別係時事題,估唔到可以攞到11/12,if考試係甘就good la>v<
Bio:幫我地溫書......!今堂既bio都係可能係我人生中最後一堂了........
好唔捨得呀,因為我都ok like bio的!好想都可以上呀...........!
**************************************************************************
今日係我地3b班最後一日一齊上堂學習了,好唔捨得呀,話哂都 3年同學,心有d難過>︿<
人就係甘既啦,岩岩開始相處果陣就覺得好唔慣,但時間一耐左就會唔捨得.......
人地話人係一種感性既動物,真係無講錯,特別係分離果陣,人既感性就會完成表現!
* my pen is blue,my friend is you!Forever Friend* |