2007 年 6 月 14 日  星期四 雨天

。‥×*|| 期考第一天。‥×*||  

 

今日又係落雨,同kafu仔行返學,整到成身濕>~< 好唔like

終於到到最緊張既時刻la<<<期考∼!

今日考eng聆聽&PTH

PTH超超超級易,but eng聆聽就...............唉~!

考完先同熙熙 綿文仔 黃俊其去影印chem

then同黃俊其去食吉野家,食完回家仔zzZZz

聽日就考eng la∼!好怕做唔哂,點算呀.................!

希望eng唔好甘難就ok既la>m<

*堅持下去,會有好結果嗎?*

刊登時間︰2007-06-15 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



2007 年 6 月 13 日  星期三 雨天

[[=* 3b最◆後一堂 *=]]  

 

今日kafu仔終於返學la,又可以同佢一起返學仔了
 
DT:終於完成我地既橋la,做到好辛苦呀,仲整到成個手都係AA膠,好難洗>~<
      
        我地既橋可以承受5kg重,唉~!好少jai........ T︿T
 
PYH:呀sir幫我地溫書仔,雖然好鬼屎眼訓,但都堅持了下去.........
 
         因為哩兩堂係我人生中最後兩堂PYH la,好捨不得你..............!
 
Eng:又係狂叫我地do練習,講返今次哩份卷,miss話係考我地既速度,唉~!
 
   講真速度哩家野,我唔係好掂T︿T,因為次次一定做唔洗,唉~!我諗今次都係凶多吉少......
 
Lunch:with Connie姍姍去西村食.....^v^
 
IH:miss又幫我地小測,無溫過,有d唔識,幸好都唔錯~!
 
         特別係時事題,估唔到可以攞到11/12,if考試係甘就good la>v<
 
Bio:幫我地溫書......!今堂既bio都係可能係我人生中最後一堂了........
 
          好唔捨得呀,因為我都ok like bio的!好想都可以上呀...........!
**************************************************************************
今日係我地3b班最後一日一齊上堂學習了,好唔捨得呀,話哂都 3年同學,心有d難過>︿<
 
人就係甘既啦,岩岩開始相處果陣就覺得好唔慣,但時間一耐左就會唔捨得.......
 
人地話人係一種感性既動物,真係無講錯,特別係分離果陣,人既感性就會完成表現!
 
* my pen is blue,my friend is you!Forever Friend*

刊登時間︰2007-06-13 10:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



Michel419
暱稱: *{只要你一個}*婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失敗者
完美的愛情
逃避與拒絕
2010-01-14
2010-01-10
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*~姍姍
\呀~植/
-_ Ka.fU_-
〔\Y i N/〕
§ShArMe§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 167
今日人氣: 7
累積人氣: 9838
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed