2007 年 6 月 19 日  星期二 晴天

.`||▋端午節×*●*  

 

愉快的端午節,個個人都係好開心甘玩玩玩

而我就逼住要溫math 唉~!星期四先考,依加就溫定先la

講真我考eng都末甘緊張過,可以話係無咩K過書的....!

12點約左呀靜係KF教我math,佢仲帶左親手整既藍梅[ 提拉米蘇 ]好好味呀>/////<

除左好味,個樣仲幾睇得下的!最重要既係d藍梅唔酸,超正>v<

好la好la∼!講返math,真係給它玩死la完全唔明,只得一兩課明jai>∼<

由12點至3點先溫得兩課~!就兩課以經可以令我頭都大埋了 >m<""""

溫到3點就再到溫唔到了,真的很辛苦呀......!同呀靜靜行街街^v^

今日無咩溫過IH,but唔怕la 幸好好易的,難唔到我的......!ka∼ ^口^

今日真係好thx好thx好thx呀靜教我math

雖然我唔知我可唔可以考到好既成積,但我會盡我所能去考到最好........!

呀靜你真係我最好最好最好的朋友!朋友有難你也會幫我<<<感激中..........!

*真心朋友兩個已經足夠,你們常在我心*

刊登時間︰2007-06-20 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



2007 年 6 月 16 日  星期六 晴天

*返︻校*  

 

今日又係返學校補Math

選擇遲返,因為真係好眼訓 =.=zzZZ

今日好少人返jai,20個都唔知有無

唉~!諗住返去叫呀綿文教我的,點知連佢都無..........>︿<

今次又係教返我最唔識果科<三角比>唉∼∼!又係凶多吉少了

補到11點就放人lo,同connie姍姍落KF食小雨天

差唔多個個都去哂食小雨天,差唔多霸左半個場,Ha<<kai的

食完去connie屋k溫書仔 傾計計 影相相 化妝妝<<我無,得Connie~!

講返琴日既考試呀,eng真係死哂>~<攞到份卷以經嚇死我,200分∼!!!!

姐係要至少要有100分合格!O my god>x< 兩篇長既議論文,超過30條問題

最後仲有作一篇200字既議論文<<<唔夠字數!真係唔敢想像.....!

Chem好易OK考得唔錯的^V^ eng既oral都幾好,miss都話我地good~!

考哂eng感覺輕鬆左唔少,依加最怕既係考Math......!唔知點算好!!!

*背叛與給背叛,都是一樣痛苦的*

刊登時間︰2007-06-17 09:15 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]    



Michel419
暱稱: *{只要你一個}*婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
失敗者
完美的愛情
逃避與拒絕
2010-01-14
2010-01-10
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*~姍姍
\呀~植/
-_ Ka.fU_-
〔\Y i N/〕
§ShArMe§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 167
今日人氣: 10
累積人氣: 9825
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed