| 2007 年 6 月 19 日 星期二 |
 | |
|
.`||▋端午節×*●* 
|
愉快的端午節,個個人都係好開心甘玩玩玩
而我就逼住要溫math 唉~!星期四先考,依加就溫定先la
講真我考eng都末甘緊張過,可以話係無咩K過書的....!
12點約左呀靜係KF教我math,佢仲帶左親手整既藍梅[ 提拉米蘇 ]好好味呀>/////<
除左好味,個樣仲幾睇得下的!最重要既係d藍梅唔酸,超正>v<
好la好la∼!講返math,真係給它玩死la完全唔明,只得一兩課明jai>∼<
由12點至3點先溫得兩課~!就兩課以經可以令我頭都大埋了 >m<""""
溫到3點就再到溫唔到了,真的很辛苦呀......!同呀靜靜行街街^v^
今日無咩溫過IH,but唔怕la 幸好好易的,難唔到我的......!ka∼ ^口^
今日真係好thx好thx好thx呀靜教我math
雖然我唔知我可唔可以考到好既成積,但我會盡我所能去考到最好........!
呀靜你真係我最好最好最好的朋友!朋友有難你也會幫我<<<感激中..........!
*真心朋友兩個已經足夠,你們常在我心*
|
|
刊登時間︰2007-06-20 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2007 年 6 月 16 日 星期六 |
 | |
|
*返︻校* 
|
今日又係返學校補Math
選擇遲返,因為真係好眼訓 =.=zzZZ
今日好少人返jai,20個都唔知有無
唉~!諗住返去叫呀綿文教我的,點知連佢都無..........>︿<
今次又係教返我最唔識果科<三角比>唉∼∼!又係凶多吉少了
補到11點就放人lo,同connie姍姍落KF食小雨天
差唔多個個都去哂食小雨天,差唔多霸左半個場,Ha<<kai的
食完去connie屋k溫書仔 傾計計 影相相 化妝妝<<我無,得Connie~!
講返琴日既考試呀,eng真係死哂>~<攞到份卷以經嚇死我,200分∼!!!!
姐係要至少要有100分合格!O my god>x< 兩篇長既議論文,超過30條問題
最後仲有作一篇200字既議論文<<<唔夠字數!真係唔敢想像.....!
Chem好易OK考得唔錯的^V^ eng既oral都幾好,miss都話我地good~!
考哂eng感覺輕鬆左唔少,依加最怕既係考Math......!唔知點算好!!!
*背叛與給背叛,都是一樣痛苦的* |
|
刊登時間︰2007-06-17 09:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 156 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|