又是酷熱的一日,好討厭的 >~<"""""
中文:無教任何野,只係同miss吹水,直至落堂
bio:講書 講書.....悶zZz!只係同太監講左一句野,就係甘啤住哂,小氣鬼 >3<
Ih:又係講書,都唔明佢教甘快做咩=.=""d時間又唔趕wo,都差唔多教哂la
唉∼!miss放鬆d,唔好甘緊張,慢慢來....!
電腦:落左去上,同珊最遲落去,落到去一個人都見唔到,搞到我地鬼屎甘徬徨>~<原來去左隔離班!
Eng:默書,我識嫁,但miss默得超超快lo,趕唔到,唉∼!我好俾心機溫的,唔好甘對我 T~T
then教新野,都ok簡單,但要我地死背 =.="""""
lunch:同Connie 姍姍 去西村食......
Math:都係好認真甘聽書,之前果d都ok明的,但去到什麼幾何就 -0-咀 hel~p me....!
Ih:又係甘ih,好悶 =____=都唔明佢點解係甘同人調堂,好想上 PTH呀~!
*見不到你,發了一個奇怪的夢,真希望它是真的!*
|