今日一起身就feel到好鬼凍
,a媽媽就叫我穿多一件33,我更係會la,甘凍!!!!!!
一出門口等巴士,超凍凍,好似就怏死得>~<上到巴士要坐一陣先無甘凍凍.....
之後就上堂上堂.........小息同晴晴落去食野(都係超超超凍=~=)
我地一邊吃一邊打冷振
..........吃到無咩味道!!!!
之後就一直係課室坐坐,無出去行行(凍凍的)
Then吃lunch我同晴晴無知去邊食好,then見到極品,就問佢去邊食,佢話去葵芳wo
葵芳?
我地更係問佢夠唔夠時間食嫁?佢話有wo,甘我地就信佢一次la~~~~
落到去度度都有好多人,甘我地就去 吉野家 食,都係好多人人,但有位坐!!
but排左一陣隊,望係個手錶,哇靠=口= 無時間la,甘我地只好走人(無食到野)
最後我地只好食KFC,食完我地就急急腳閃人.........
then我地就好趕時間甘趕返學校,yi~~~~行到人累到死la

最衰係果個死人極品,早知就唔信佢la
頂佢

放左學就返屋企,because好凍無心情去行街街~~~~~ |