2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天

嘻嘻~~ 愉快 

 

日都係甘上堂上堂,激悶悶

Lunch同Matil去東村食m記~~~~~

食食下Matil唔知係咪痴左邊條線,係甘唱{是我敏感......} 哇~~~頂唔順

唔係佢唱得難聽,而係我一聽到呢首歌歌就會諗到甜甜............

一諗到佢我就會起雞皮,because佢成日唱呢首歌,仲要唱到高兩拍(好刺耳 )

Then Matil一邊行返學一邊係我個耳仔果到唱...........

我頂唔順就攞冰扲佢,ka~ka~低佢死.............

放學又同佢去網吧玩玩~~~

佢更係打機la,我就打日記(我部電腦仲末整好)

玩左一個鐘走人..........

出到去就文到我件33有陣煙味,yi~~~好鬼嗅

黑人憎=3=

刊登時間︰2005-12-10 09:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



2005 年 12 月 6 日  星期二 晴天

好凍a~~~ 不安 

 

今日一起身就feel到好鬼凍 ,a媽媽就叫我穿多一件33,我更係會la,甘凍!!!!!!

一出門口等巴士,超凍凍,好似就怏死得>~<上到巴士要坐一陣先無甘凍凍.....

之後就上堂上堂.........小息同晴晴落去食野(都係超超超凍=~=)

我地一邊吃一邊打冷振 ..........吃到無咩味道!!!!

之後就一直係課室坐坐,無出去行行(凍凍的)

Then吃lunch我同晴晴無知去邊食好,then見到極品,就問佢去邊食,佢話去葵芳wo

葵芳? 我地更係問佢夠唔夠時間食嫁?佢話有wo,甘我地就信佢一次la~~~~

落到去度度都有好多人,甘我地就去 吉野家 食,都係好多人人,但有位坐!!

but排左一陣隊,望係個手錶,哇靠=口= 無時間la,甘我地只好走人(無食到野)

最後我地只好食KFC,食完我地就急急腳閃人.........

then我地就好趕時間甘趕返學校,yi~~~~行到人累到死la

最衰係果個死人極品,早知就唔信佢la 頂佢

放左學就返屋企,because好凍無心情去行街街~~~~~

刊登時間︰2005-12-10 07:58 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



Michel419
暱稱: *{只要你一個}*婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失敗者
完美的愛情
逃避與拒絕
2010-01-14
2010-01-10
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*~姍姍
\呀~植/
-_ Ka.fU_-
〔\Y i N/〕
§ShArMe§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 167
今日人氣: 3
累積人氣: 9844
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed