今日上英文堂既ERS
我,小新新,肥賢&曹曹要落去下面向圖書館主任匯報,落到去入左唔知咩室(無留意)
Miss 一開始就講英文,我都唔知佢講d咩??!!Then佢要我地一個個向佢匯報,講我地本
書既內容.....小新新係第一個,佢講到把聲都震哂,搞到我好想笑,但miss又唔俾我地
笑,佢講完,就到我la,好緊張,我都
無準備,講既時候,我都唔知自己講d咩,好彩miss
佢明姐^.^係我地4個當中,講得最差就係曹曹,講到一塊塊,完全唔明佢要講d咩~~
唉~~~~算啦,miss俾左我3/5分,ka~ka~都幾高分!!
A&D我係甘為我既畫上色,ha~ha~我終於畫好我張畫啦
肥k唔識畫,要我幫佢畫,更係無問題la but我要收$50既,佢話問題,甘我地就成交la
有$$$收好開心,我努力幫你畫,放心啦

為左錢,我咩都肯做,除左殺人,放火同埋做雞,我咩都會做,哈哈哈!!錢錢錢

|