今個月我既腰特別酸又勁肚痛,so無咩心情上PE(無上到)
**************************************************************
上數學堂對卷,唉~~~~今次係我考得最差甘一次
無咩心情對..........
本來對得好好地ge,but因為某d事a sir就開始同我地講所謂佢自己既人生道理

佢越講越激,好似罵緊我地, 超
佢講就易姐,but佢都諗到我地可能對呢科無興
趣,好似我甘我根本就唔鐘意數學,一睇到果d數字就已經好頭痛,又唔明,雖然我好俾心
機去讀,去諗,但就係唔識唔明,甘我都唔想.........不過如果我對某d野有興趣既話,我
會好有心去學去諗,好似如果俾我去學日文或者學畫畫既話,我一定會好認真去學,因為
我對佢有興趣 我都試過好認真甘對侍數學,但就係無興趣,我又無記性同埋無天份,所
以我覺得我根本無可能讀好數學,或者a sir可能會講呢d都係藉然口,但我就覺得唔係,
希望你地可以明白我既諗法!! |