2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天

唔知點算好~~~  

 

                           今次既早會都幾短下,唔洗企甘耐^-^

第一堂去禮堂聽講座{不賭與不倒翁} 講什麼賭搏wo =~="""有大把人無做功課,佢

地諗住班主任堂先做,點知今日要聽講座,個個都=0=起個嘴,ho~ho我全部都做哂la

睇下我幾乖 ,佢地都係死蠢 ke~ke~

*******************************************************************

Then lunch同松松,小晴子佢地去西邨食野...............

之後上電腦堂~~~a sir話要每一個人做一份匯報,做一個自己設計既網頁,嗯~我諗住

做Lead網頁,甘匯報果陣可以做埋宣傳,嘻嘻^.^

不過好似好難~~我唔係好識點做>~<

唔知邊個可以help me呢!!

不過我點都會做好佢嫁為左Lead幾辛苦我都會去嘗試!!!!!

刊登時間︰2005-11-25 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



2005 年 11 月 19 日  星期六 晴天

羅志祥  

 

                 今日我同家姐去葵芳睇{羅志祥催眠簽唱會}  

我家姐5點鐘起身,6點就同佢既FD去葵芳(佢地都白痴 =口=""")我就無佢地甘變態,

我係屋企洗完頭,整好個樣,3點半先慢條斯理甘去葵芳  去到我突然間好想去Toitel,諗

住去完先入去,shit!!我去到第一個門既時候竟然俾佢珊左 OH my god  甘我為

有去第二個入口lo,我入到一陣佢就珊哂所有既門la~  羅志祥(小豬)4點半先來,佢

來到佢既fans就發哂癲甘狂尖叫,整到我既耳仔都痛埋>w< Then小豬一開始就用廣

東話同我地打招呼,呢句佢都講得甘準ge  but佢就懶叻甘跟主持人講野wo 點知識果

主持人就叫佢用東話講{羅志祥催眠簽唱會},哇靠!!佢句講到好白痴,仲要帶d客

家音,笑死我la  Then小豬就唱左3首新歌&同佢既fans一齊玩親密接觸既遊戲,佢既

fans更係抽哂佢既水la,我有少少妒忌,(唔係妒忌佢地有得同佢玩)我係度諗如果Lead

都來HK既話我諗我一定會癲過佢地!!Then5點幾小豬就開始幫fans簽名,我家姐更係

有la 仲同佢過握手!! 車~~係我面前哂命=.=凸 我唔希罕!!

             不過我真係好想Lead來HK開演唱會

刊登時間︰2005-11-24 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



Michel419
暱稱: *{只要你一個}*婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失敗者
完美的愛情
逃避與拒絕
2010-01-14
2010-01-10
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*~姍姍
\呀~植/
-_ Ka.fU_-
〔\Y i N/〕
§ShArMe§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 167
今日人氣: 6
累積人氣: 9883
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed