今日我同家姐去葵芳睇{羅志祥催眠簽唱會}
我家姐5點鐘起身,6點就同佢既FD去葵芳(佢地都白痴 =口=""")我就無佢地甘變態,
我係屋企洗完頭,整好個樣,3點半先慢條斯理甘去葵芳 去到我突然間好想去Toitel,諗
住去完先入去,shit!!我去到第一個門既時候竟然俾佢珊左 OH my god
甘我為
有去第二個入口lo,我入到一陣佢就珊哂所有既門la~ 羅志祥(小豬)4點半先來,佢
來到佢既fans就發哂癲甘狂尖叫,整到我既耳仔都痛埋>w< Then小豬一開始就用廣
東話同我地打招呼,呢句佢都講得甘準ge but佢就懶叻甘跟主持人講野wo 點知識果
主持人就叫佢用東話講{羅志祥催眠簽唱會},哇靠!!佢句講到好白痴,仲要帶d客
家音,笑死我la
Then小豬就唱左3首新歌&同佢既fans一齊玩親密接觸既遊戲,佢既
fans更係抽哂佢既水la,我有少少妒忌,(唔係妒忌佢地有得同佢玩)我係度諗如果Lead
都來HK既話我諗我一定會癲過佢地!!Then5點幾小豬就開始幫fans簽名,我家姐更係
有la 仲同佢過握手!! 車~~係我面前哂命=.=凸 我唔希罕!!
不過我真係好想Lead來HK開演唱會
 |