Qooza Home Forum New Entry
新既1個月      2006-12-01 07:40 PM

今日系新既1月..

希望宜個月可以過得開開心心...

lunch去左hall玩....

kaka..好好玩呢...

仲拎左第2添..

哇...好開心牙..

覺得果陣我地班好團結...

2b總於冇獎獎拎啦...

我地1定要打敗2b..

放左學...系度幫carman佢地佈置...

好似有1種溫暖既感覺...

好想快d到聖誕節牙!!

2E is the best ~~


 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




訪客留言 (返回 Michelle610 的日誌)


WTM 於 2006-12-01 10:17 PM 發表:
嗯嗯
唔知點解我覺得E排我地班真係團結左好多lo^^
希望旅行同埋X'mas個陣又可以Keep住甘團結啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯..
以後系甘keep住就好..
Posted at 2006-12-02 01:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dinacat 於 2006-12-01 09:51 PM 發表:
來留言了...
今天真的好白痴呢我們-w-"
卡卡........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

1點點吧
Posted at 2006-12-01 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



VanessaxTabo 於 2006-12-01 09:42 PM 發表:
對對對!我愛2E!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka...
有歸屬感了嗎?
Posted at 2006-12-01 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Michelle610 的日誌 ]



暱稱: s!u珊
性別: 女
國家: 香港

More......

●○可愛滴朋友仔∥∥
blue0bluelam
ck1993324
Debby29
Dinacat
eunice84
happygirl118
hoshan
irisip
lovingling
mandy6a
VanessaxTabo
WTM


{"☆我滴新日記-※[}

聖誕聯歡會
關閉日記
千古罪人
新既1個月
冇乜野講 - -"


【"◆/小cm聚集區∥◇*】

最近三個月尚無任何留言