| 2010-05-26 | 分類: 點點記事;一點一滴記下... | ★唉(!)我都5知自己做乜
★平時溫書好快就溫得入腦
★5知點解而家溫尼溫去都5入腦l0r
★想死的感覺(!)
★好想用介手尼發洩下自己嘅情緒
★但係好驚牙爸牙媽見到d痕
★但係我真係好想介l0r
-------------------------------------------------
★今日上堂好鬼正l0r
★原來科學堂好有用架
★可以比我K.O哂所有功課l0r
★仲有時間剩,係度聽書xd
★今日同Wing,仲有陳x錕係度做作文
★做完就做英文xd
★最後就做數學xd
★5識做,問陳x錕借尼抄xd
★最尾個堂Miss Fung派TSA卷
★陳x錕條茂利竟然高我3分l0r
★我話:食屎la你,高我3分,搞錯牙(!)
★條茂利係度寸尻我l0r(!)
★不過,派成語小測卷個陣
★我高佢成35分呀(佢得40分,我有75分xd)
★佢拎我份卷去睇l0r
★佢笑我:白癡(!)日月如梭你都寫錯(!)
★我寸佢:好過你呀(!)得過40分,同你''通水''都咁低分
★佢比我寸到冇聲出b0r
★等佢仲成日寸我牙la
★佢個英文默書仲衰
★全部都係標點同大細楷l0r
★連Miss Lam都笑佢牙xd(!)
★抵佢死la xd(!)
★放學個陣見到呀仔同埋Girlfriend
報告完畢....................
|
 記住留c0mm3nt比細Crys呀(:  |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 233 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|