星期一了...黎緊去迪迪尼仲有5日...期待中...
上次( October, 2005, )係只有我同呀仁2個去..今次係同我成家去...我知道呀仁一定唔慣..因為我屋企係好注重..Family Day.所以成日都會有野玩...^^ /
呢幾日我都係度諗緊要帶咩去啦.因為個日下午係要自己搞掂..酒店唔包.所以我會買家麵包..等等..帶去個度食啦.怕肚子餓ma..今日BB好搞野,佢真係好有記性..我煮左我好鐘意食的花生醬麵..bb同我講佢上次係同埋哥哥(呀仁)一人一口咁.食..."UM"<----係咁樣食啦..哈哈....開心死我.我都唔記得左件事啦..因為BB記得呀仁哥哥....^^..所以我好鐘意我2個家姐的bb....so cute....^^
|