新的一年2013就黎啦.提早月頭講定先..~.我希望身邊朋友開開心心.身體健康.結左婚的朋友就keep繼續 sweet sweet直到永遠~..生左bb 的朋友..兩公婆互相更愛對方..生b幾個月真係唔易架.要珍惜大家...!未拍拖的朋友..就順其自然咁找個岩的對象...個個搵多d money ..今年唔開心的事...就唔好再返黎啦~............