最新睇左篇短文章..講D人成日怨身邊的那個做得不夠好..怨呢樣個樣..其實要怨是怨自己先..因為自己做唔到..就別怨人.. 因為你怨人就是你靠別人.有希望但失望就怨人地而唔係靠自己..所以靠自己努力做比人睇你唔係靠人係靠自己..我都要做得到我唔會放過任何的機會