03/10/2008
原先聽日可以去迪迪尼.就係因為打風..同埋天氣唔好所以有所改...都好的...天氣唔好都唔係好事黎的~
今日同我媽媽同bb出左我最唔鐘意出的地方..就係MK,因為BB Sick..so...係診所我見到個好鬼搞野的小朋友...約一歲半..哈哈.佢好肥...我係度諗點解有些人可以唔好個小朋友..佢地咁可愛...係咪先~
今晚拉 呀仁,但佢訓緊攪..都係唔搵再佢啦..因為..我決心左的事就要做得出...講得出就做得到.....