係呢個月我都係好唔開心
我唔知自己係度做緊咩野..我只係覺得我好憎我男朋友啦.可以講係佢有冇當我係佢女朋友呢?
個個都同我講..[佢要去玩的你都控制唔到,只係睇下佢會唔會尊重你係佢女朋友LOR..]其實我拍拖拍到有些累啦,
佢想我好似佢呀妹咁平時4-5點先返屋企..咁我咪做俾佢睇LOR...佢為左要去玩,唔上堂的..咁我都冇計啦.我可以點呀.
我想佢唔好去..但我得到的就係唔理會我.....
我要求好高咩?我只係想佢俾到安全感我姐..我想佢陪我讀書.....點解佢對人地的野.就 咁著緊...我的野就係唔理的...
係唔係因為佢所講我似係個呀媽..咁就咁對我..
|