呢幾日都係咁過..返工返學...好累呀..
真係好想休息..但係..唔得..好似今晚咁我都OT..7點4先走人.冇計...仲有1個星期就要做好,但我平時又要返學....根本都冇咩時間><
聽晚都會留一陣...星期6就更加會啦..唉...下個聖誕節就到啦...好想去旅行,但係呀仁冇2日連埋一起.....24..25,26...27佢又要返工喎..不過唔緊要啦..工作重要...佢晚上陪我咪得LOR....唔知點解今年我都出去睇燈色...
我同事今日先係度講佢同佢男友book hotel ..自助餐..我都好想但我又覺得唔係好值..哈哈..都係慳d好.~有錢都儲起去..而家返工都有一個月多..都習慣左好多啦~同事之間都係咁啦..^^
講開上星期5放左學,就6個人上左大陸骨骨.不過都好痛呀><但都抵...2百蚊多少少..5個鐘...所以我都鐘意去呢間野
|