今日一早起身時..又係唔係好想起身...我周身都好痛,好慘...
星期日個晚去左家姐度打邊爐,去完就去左翠林打波...混身是熱就去左寶林食糖水,就係呢個時候我撞到七傑,好久冇見...之後再去到食糖水,就見到呂WING,又會咁巧合的.....
今晚很出奇地你會再搵我..因為我仲以為..你唔會再搵我了..哈哈..
回憶裡想起模糊的小時候 雲朵漂浮在藍藍的天空
那時的你說 要和我手牽手 一起走到時間的盡頭
從此以後我都不敢抬頭看 彷彿我的天空失去了顏色
從那一天起 我忘記了呼吸 眼淚啊永遠不再 不再哭泣
我們的愛 過了就不再回來
直到現在 我還默默的等待
我們的愛 我明白 已變成你的負擔
只是永遠 我都放不開 最後的溫暖 你給的溫暖
不要再問你是否愛我 現在我想要自由的天空
遠離開這被綑綁的世界 不再寂寞 喔
|