好凍呀..今日...
昨晚上完堂就去左呀仁度訓....之後今日就同佢一起坐小巴回家啦..佢就返工...
我回到家..一陣間都出去啦,因為約左家姐佢地出去行街街...出左去尖咀...家姐買左套衫俾我..好靚呀..我都好鐘意
哈哈~
咁快就09年啦..新的一年我希望人人都可以搵到份好工..加人工...開開心心...拍拖的就快快結婚啦...生小朋友啦..^^/