Wa..真係好久沒有打日記啦....因為要返學....加上個人都懶得打啦..今個月5月14係呀仁生日的日子..25歲仔啦....大個仔啦~
唉..我還是煩惱緊自己的去向...唉唉...好煩.><
又打住咁多先..