誰人不想生活可以更好?但有時要面對現實....還是先辛苦後甜.....不可只看現在..將來想要生活好的..就要由而家開始計劃~難度要別人出口自己先去接受?已經太遲...斤以我好明白一些朋友的情況..如是我我都會咁做...