星期一....
早幾天好開心.因為終於可以去swimming....成個5月可以講係咁下雨...too bad...真係過左5月...6月2日去左swim..
仲要早一星期m come..幸好趕得到..哈哈..但搞笑野又係...就係我已經用水泡但都俾個幾巨下的浪....蓋過我lor...hahaha..
右腳又出事...次次都係右腳..><...
而家一有時間就睇下結婚d野...真係要勁save money lor...
不能多用....><....要加油呀